محافل انس با قرآن مایه‌ نزدیکی به درگاه خدای متعال می‌شود
کد خبر: 3672923
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

محافل انس با قرآن مایه‌ نزدیکی به درگاه خدای متعال می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه گفت: هرگاه در مساجد قرآن تلاوت می‌شود خدای متعال آرامش و رحمت خود را بر افراد حاضر در آن جمع نازل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا هاشم نوری، امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه دیروز، 24 آذرماه در محفل انس با قرآن که در مسجدالنبی شهرستان قروه برگزار شد، اظهار کرد: هرگاه در مساجد قرآن تلاوت می‌شود خدای متعال آرامش و رحمت خود را بر افراد حاضر در آن جمع نازل می‌کند.
وی با اشاره به اینکه هرچه انسان از نظر علمی جلو می‌رود به دریاهای علمی قرآن آشکار می‌شود، افزود: انس با قرآن، تحقیق، پژوهش و تفکر در قرآن موجب سعادتمندی انسان‌ها و جوامع می‌شود.
امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه با بیان اینکه در بسیاری از کشورها به طور کامل اجازه‌ی بهره‌مندی از مطالعات قرآنی داده نمی‌شود، بیان کرد: امروزه در کشور ما برکت و بستری فراهم شده تا در سایه‌ همین بستر بیشترین توجه به قرآن شود و در کشور شاهد مطالعات نوین قرآنی باشیم.
وی در پایان با بیان اینکه قرآن کریم موجب می‌شود تا شیعه و سنی در کنار هم از مطالب قرآنی بهره گیرند، افزود: تقویت بستر وحدت بین مسلمانان در گرو مجالس قرآنی است.

captcha