فیسبوک به تهدیدات اسراییل علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی در این شبکه پایان دهد
کد خبر: 3674641
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

فیسبوک به تهدیدات اسراییل علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی در این شبکه پایان دهد

گروه شبکه های اجتماعی: فدراسیون بین‌المللی روزنامه نگاران از فیسبوک خواست اقدامات خود را برای مقابله تهدیدهای اسرائیل علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی در این شبکه افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران (IFJ) از فیسبوک خواست تا اقدامات خود را برای مقابله با تهدید‌های مرگی که از سوی رژیم صهیونیستی به وسیله کامنت علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی در این شبکه منتشر می‌شود، افزایش دهد.
به گزارش ایکنا فدراسیون بین‌المللی روزنامه نگاران در نامه خود به فیسبوک نوشته است: روزنامه‌نگاران فلسطینی پوشش دهنده اعتراضات اخیر علیه تصمیم دولت ایالات متحده در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم (غاصب) اسرائیل، توسط ترول‌های آنلاین مورد هدف قرار گرفته‌اند.
در یکی از این نوشته‌ها به زبان عبری آمده است: «روزنامه نگاران در همه جا هستند، آنان را با گلوله‌ای به سرشان از میان بردارید، حتی قبل از اینکه یک تروریست را بکشید»
کامنت دیگری علیه عکاسانی است که در حال مستند سازی تظاهرات و خشونت‌هایی که علیه معترضان انجام می‌شود هستند: «هی، بچه ها، یک نظر، این عکاسان را بیرون کنید، یک گلوله به پا، آنان را زمین گیر خواهد کرد.»
یک نظر دیگر خواستار شلیک به عکاسان می‌شود و می‌نویسد: «ما باید به این عکاسان شلیک کنیم، این برای نیرو‌های ما خوب است».
فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران خواستار اقدام فوری برای متوقف کردن این تهدید‌ها علیه روزنامه‌نگاران شده است.
captcha