رفتار ترامپ در اعلام راهبرد جدید امنیتی، نوعی جنون استکباری است
کد خبر: 3675122
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

رفتار ترامپ در اعلام راهبرد جدید امنیتی، نوعی جنون استکباری است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: رفتار و گفتار ترامپ در اعلام راهبرد جدید امنیتی امریکا، نوعی جنون استکباری است که تلاش دارد اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام؛ فلسطین به فراموشی سپرده شود و اسرائیل درحاشیه امن به جنایتهای خود ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، اظهار کرد: رفتار و گفتار ترامپ در اعلام راهبرد جدید امنیتی امریکا، نوعی جنون استکباری است که تلاش دارد اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام؛ فلسطین به فراموشی سپرده شود و اسرائیل درحاشیه امن به جنایتهای خود ادامه دهد.

وی، با اشاره به اینکه آمریکا با گستاخی تمام ایران را متهم به همکاری و حمایت از تروریست کرده است، افزود: رئیس جمهور آمریکا مشکل منطقه را ایران اعلام کرده است و این وقاحت رئیس جمهور آمریکا را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه تبریز، تاکید کرد: رفتارهای رئیس جمهور آمریکا نشان از نوعی جنون استکباری است و همه دنیا می‌دانند ایران خود همیشه قربانی تروریست بوده و همواره با این پدیده شوم که همیشه مورد حمایت غربیان بوده، مقابله کرده است.

حجت الاسلام آل هاشم، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر آمریکا با حمایت تروریست‌، کشورهای عراق و سوریه را ناامن ساخت و تروریست‌ها سالیان زیاد در آن کشورها جولان دادند که موجب کشته شدن صدها هزار نفر و آوارگی مردم شد.

وی اضافه کرد: در مقابل، جمهوری اسلامی با تلاش زیاد و مجاهدت‌های فراوان به کمک نیروهای مقاومت سرزمین عراق و سوریه را از دست تروریست‌ها نجات داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان با بیان این‌که امروز هزارمین روز تجاوز عربستان به کشور مسلمان یمن است، افزود: اکنون هزار روز از تجاوز و کشتار مسلمان یمن توسط عربستان می گذرد و عربستان خونخوار این کشور را به جرم آزادی و استقلال خواهی محکوم‌ کرده است. 

وی در بخش دیگر سخنان ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع)، با بیان این‌که امام حسن عسگری با تمام فشارها و مراقبت های بی وقفه ی حکومت عباسی، فعالیت های سیاسی، اجتماعی و علمی را جهت حفظ اسلام و مبارزه با افکار ضد اسلامی انجام داد، اظهار کرد: امام حسن عسگری (ع) در آن دوران با ایجاد شبکه‌ی ارتباطی با شیعه‌ها از طریق نمایندگان، فعالیت‌های سری سیاسی، حمایت و پشتیبانی مالی از شیعه‌ها، آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت و ‌‌‌... انجام داد.

captcha