تولید ۳۳ تن عسل با اجرای طرح‌های زنبورداری کمیته امداد طالقان
کد خبر: 3675488
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

تولید ۳۳ تن عسل با اجرای طرح‌های زنبورداری کمیته امداد طالقان

گروه اجتماعی: رئیس کمیته‌امداد شهرستان طالقان با اشاره به اجرای طرح‌های زنبورداری کمیته امداد در این شهرستان، گفت: ۳۳ تن عسل تولید شده است.

محمدرضا صفایی، رئیس کمیته‌امداد شهرستان طالقان در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به موقعیت مناسب جغرافیایی طالقان برای فعالیت طرح‌های زنبورداری، اظهار کرد: ۳۴ درصد از عسل تولیدی در طالقان توسط مجریان طرح های زنبورداری کمیته امداد انجام می شود.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به امر اشتغال‌زایی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: ۳۳ تن عسل توسط ۷۵ مجری طرح‌های خودکفایی و اشتغال کمیته امداد در طالقان تولید و به بازار عرضه شده است.
صفایی با بیان اینکه این نهاد پس از اجرای طرح‌های اشتغال نیز به صورت مستمر با ارائه راهنمایی و مشاوره شغلی بر پایداری مشاغل نظارت می‌کند، گفت: تسهیلات پرداختی کمیته امداد در بخش مشاغل خانگی پنج میلیون تومان و در بخش مشاغل کارآفرینی ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان است.
رئیس کمیته امداد شهرستان طالقان اعلام کرد: طی ۹ ماهه نخست سال جاری، حدود یک میلیارد تومان بابت اجرای ۶۳ طرح اشتغال در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی و خدماتی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شده است.
وی یادآور شد: هم اکنون هزار و ۳۰۰ نیازمند در شهرستان طالقان از خدمات این نهاد در بخش‌های حمایتی، درمان، مسکن و اشتغال بهره‌مند هستند.

captcha