ابعاد مختلف فتنه 88 به جوانان تبیین شود
کد خبر: 3676901
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

ابعاد مختلف فتنه 88 به جوانان تبیین شود

گروه اجتماعی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، تبیین و تشریح ابعاد مختلف فتنه در جریان حوادث سال ۱۳۸۸ در برنامه‌های بزرگداشت این حماسه را یادآور شد و گفت: عمق این جریان که توسط بیگانگان هدایت می‌شد باید به نسل جوان تبیین شود.

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی استان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: یکی از ارکان مهم در شکل گیری، حفظ و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خلق حماسههای بزرگ از جمله ۹ دی حضور با بصیرت مردم در صحنه بوده که این موضوع باید در آیینهای مربوطه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی، وجود ولی فقیه در راس نظام را باعث ثبات و عظمت جمهوری اسلامی در عرصههای بینالمللی و داخلی عنوان کرد و گفت: الهام از رهبری و عمل به توصیههای ایشان میتواند راه سعادت دنیوی و اخروی مردم را هموارتر کند.

حجت‌الاسلام تقی زاده، تبیین و تشریح ابعاد مختلف فتنه در جریان حوادث سال ۱۳۸۸ در برنامه‌های بزرگداشت این حماسه را یادآور شد و گفت: عمق این جریان که توسط بیگانگان هدایت می‌شد باید به نسل جوان تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، افزود: در حماسه 9 دی تمامی مردم و اقشار مختلف بدون توجه به دسته بندی‌های سیاسی و حزبی و برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب به پا خاستند که بر اثر همین حضور در صحنه بسیاری از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان خنثی و ریشه فتنه گری ها خشک شد.

وی با اشاره به نقش مهم و بارز مردم تبریز در به وجود آمدن حماسه 9 دی در سراسر کشور، گفت: مردم ولائی و متعهد این شهر قهرمان پرور در 8 دی با راهنمایی‌های آیت‌الله مجتهدشبستری نماینده ولی‌فقیه در استان تجمع‌های اعتراض آمیز نسبت به فتنه گری‌های دشمنان خارجی و عوامل داخلی برگزار کردند.

وی ادامه داد: مردم تبریز در این رخداد مهم سیاسی و دینی بار دیگر نشان دادند که در دفاع از حریم ولایت پیش قراول تمایم حرکت‌های مردمی هستند.

 

captcha