رهبری داهیانه و بصیرت مردم انقلاب را نجات می دهد
کد خبر: 3677053
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های گیلان:

رهبری داهیانه و بصیرت مردم انقلاب را نجات می دهد

گروه اجتماعی: حجت الاسلام پوررضا رهبری داهیانه و شجاعانه رهبر انقلاب و بصیرت مردم را عامل نجات این انقلاب و نظام دانست و متذکر شد: مردم در سال 88 به مقام معظم رهبری اطمینان کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان گیلان امروز، 6 دی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد باقرالعلوم(ع) دانشگاه گیلان برگزار شد، 9 دی را مظهر بصیرت ملت دانست و اظهار کرد: بصیرت ملت نقشه شومی که دشمنان برای نظام طراحی کرده بودند را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه دشمن منتظر فرصت برای ضربه وارد کردن به نظام است، افزود: از دیرباز وقتی دشمن می خواست یک ملت و یک آب و خاک را تسخیر کند، به سمت جنگ سخت می رفت و به دنبال کشت و کشتار بود، اما رفته رفته جنگ نیمه سخت و جنگ نرم جایگزین جنگ سخت شد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های گیلان، با اشاره به نقش رشد علم و فناوری، علوم اطلاعاتی و گسترش شبکه های ارتباط جمعی در جنگ نرم، عنوان کرد: براساس آمارهای جهانی، امروز در 31 کشور دنیا جنگ سخت داریم و لذا جنگ سخت تمام نشده است، اما نگاه مدرن سعی می کند حتی از جنگ نیمه سخت هم بگذرد و جنگ نرم برپا کند.

این کارشناس دینی، با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی و کودتای طبس از جمله جنگ های سخت علیه ملت ایران است، گفت: ترور یکی از روش های جنگ نیمه سخت است و دشمن 17 هزار نفر از هموطنان ما را شهید کرد تا مردم به حکومت اعتراض کنند و به صحنه بیایند و نظام ساقط شود.

حجت الاسلام پوررضا، با اشاره به ترور شخصیت های مهم نظام مانند رئیس جمهور، نخست وزیر، نمایندگان مجلس و...، متذکر شد: خون های پاک زیادی برای بقای این انقلاب و نظام ریخته شده و دشمن از این ترورها نتیجه نگرفته و لذا به فکر جنگ نرم افتاده است.

وی با بیان اینکه فتنه 88 از سال 84 در اتاق های فکر جنگ نرم در آمریکا طراحی شده بود، اضافه کرد: مک کین با توجه به موفق شدن پروژه جنگ نرم در انتخابات ریاست جمهوری گرجستان و اوکراین، به دنبال اجرای آن در ایران با عنوان «انقلاب سبز» بود.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های گیلان، جنگ نرم را نیازمند نفوذ دانست و اظهار کرد: نفوذ در دوران جنگ سخت و نیمه سخت هم کارایی دارد لذا 13 ماه قبل از انتخابات سال 88 کمپینی در آمریکا متشکل از مخالفان نظام شکل گرفت.

وی با بیان اینکه همه دولت ها در کشور تخلف از اجرای قانون را دارند، گفت: دشمن در انتخابات 88 روی سه گزینه دروغ، تقلب و ابطال انتخابات کار کرد و بر این اساس، کمیته صیانت از آرای انتخابات تشکیل شد تا در صورت پیروز نشدن کاندیدای مورد نظر، در کشور آشوب به پا شود.

امام جمعه موقت رشت، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، چپ و راست را در نظام بی معنا دانست و یادآور شد: نظام ما یک نظام اسلامی با ارزش های شیعی است و هر کسی در راستای ارزش های نظام حرکت کند، ملاک انقلابی بودن است.

این کارشناس دینی، با تصریح بر اینکه خواص نباید خود را فراتر از قانون و مردم بدانند، اضافه کرد: برخی از خواص دچار توهم شدند، در حالی که می توانستند اعلام کنند شعار «انتخابات بهانه است؛ اصل نظام نشانه است» خلاف است.

وی با اشاره به صحنه سازی و شهیدسازی دشمن در جریان فتنه 88، گفت: در فتنه 88 هر گروهی که با نظام مشکل داشت برای ضربه زدن به کشور پای کار آمد. جنبش سبز می خواست با شهیدسازی در راه دفاع از آرمان های فتنه نظام را ظالم جلوه دهد، اما نمی توان با دروغ و کلک این ملت را فریب داد.

حجت الاسلام پوررضا، رهبری داهیانه و شجاعانه رهبر انقلاب و بصیرت مردم را عامل نجات این انقلاب و نظام دانست و متذکر شد: مردم در سال 88 به مقام معظم رهبری اطمینان کردند و متوجه انحراف و فتنه شدند. مایه افتخار گیلان و مردم رشت است که یک روز زودتر در 8 دی 88 بصیرت خود را در تشخیص فتنه نشان دادند و برای حفظ نظام به میدان آمدند.

captcha