9 دی؛ یك نشان پر ارزش از آزمون ملت ایران/ برپایی اختتامیه جشنواره رسانه‌های فجر در بهمن‌ امسال
کد خبر: 3677207
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
اژدری اظهار كرد:

9 دی؛ یك نشان پر ارزش از آزمون ملت ایران/ برپایی اختتامیه جشنواره رسانه‌های فجر در بهمن‌ امسال

گروه اجتماعی: رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینكه 9 دی نماد بصیرت و آگاهی مردمی بود که در تبعیت از ولایت و کلام مسیحایی امام امت، به میدان آمده و حضور بی نظیر خود را به رخ جهانیان کشیدند، گفت:‌9 دی، یک نشان پر ارزش از آزمون بزرگی است که خداوند متعال به ملت ما اعطا كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی، نشست شورای عالی بسیج رسانه فارس امروز، 7 دی ماه در محل این سازمان برگزار شد.
مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در این نشست ضمن گرامیداشت فرا رسیدن حماسه 9 دی گفت: 9دی نماد بصیرت و آگاهی مردمی بود که در تبعیت از ولایت و کلام مسیحایی امام امت، به میدان آمده و حضور بی نظیر خود را به رخ جهانیان کشیدند.
وی با بیان اینكه 9 دی، یک نشان پر ارزش از آزمون بزرگی است که خداوند متعال به ملت ما اعطا كرد، افزود: امروز داشتن بصیرت دینی، سیاسی و... ملت‌های اسلامی به‌عنوان اصل اول در اولویت جامعه اسلامی قلمداد شده و رمز عبور ملت‌های آزاده و اسلامی از بحران‌ها و بی ثباتی‌ها همین کلمه است که اجازه غافلگیر شدن را از دشمن خبیث سلب می‌كند.
اژدری اظهار كرد: دشمنان اسلام وانقلاب خصوصا آمریکا و عیادی استکبار جهانی مادامی که با ما و انقلاب ما در بحث مبانی دچار مشکل باشند از طراحی انواع و اقسام فتنه و ابعاد مختلف آن دست برنخواهند داشت و این خصیصه ی دشمنان بوده،هست و خواهد بود.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینكه دشمن همیشه برای بی ثبات‌سازی و تنزل هدف در حال برنامه‌ریزی است، گفت: راهبرد دشمن در این برنامه‌ریزی عموماً استحاله یا فروپاشی از درون در حکومت‌هاست که در فتنه 88 نیز دشمن با شناسایی عناصر خود باخته وخود فروخته و از ریل انقلاب خارج شده ایران اسلامی اقدام به طراحی و اجرای پروژه فتنه به‌منظور استحاله از درون و فروپاشی نظام كرد که اگر درایت امام امت و هوشیاری در تشخیص به موقع و تبعیت ولایی مردم مومن وانقلاب نبود امروز باید ما هزینه‌های بسیار زیادی را باید متقبل می‌شدیم.
وی تأكید كرد: هم‌اکنون ایران اسلامی به‌عنوان طلایه‌دار پرچم انقلاب در جهان تبدیل به یک الگوی اصیل و جامع در جهت آزادی ملت‌ها در سراسر جهان شده و همین نکته باعث افزایش خشم و عداوت دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام ناب شده است.
اژدری با بیان اینكه در گرامیداشت حماسه 9 دی باید همواره با حضور معنادار خود در راهپیمایی این روز خار چشم دشمنان باشیم، تا دشمن نتواند به آسانی طراحی جدیدی برعلیه کشور و نظام اسلامی ما داشته باشد، بر لزوم توجه رسانه‌ها نسبت به بزرگداشت این روز تأكید كرد.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه برای سال 97 برنامه‌ریزی‌های متعددی انجام داده‌ایم تا به یاری خدا سال پرباری را در پیش رو داشته باشیم، گفت: 30 عنوان برنامه اعم از جشنواره، كارگاه‌های تخصصی، دوره‌های سواد رسانه‌ای با موضوعات مختلف و اردوهای بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی را برای اصحاب رسانه پیش‌بینی كرده‌ایم كه در صورت موافقت سازمان مركزی بسیج رسانه این برنامه‌ها طی سال آینده اجرا خواهند شد.
وی همچنین از برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره‌های رسانه‌های فجر انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه امسال خبر داد و گفت: این جشنواره سال گذشته و همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد كه مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده آن را در دهه فجر امسال خواهیم داشت.
اژدری با بیان اینكه فعلاً 5 عنوان برنامه برای سال آینده در اولویت ما قرار گرفته است كه منتظر تصویب دفتر مركزی سازمان هستیم، گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، جشنواره ابوذر، برپایی دور‌ه‌های سواد رسانه‌ای با موضوعات مختلف، جشنواره كشوری موج بیداری و جبهه مقاومت و تهیه سرود ملی بسیج رسانه از جمله این برنامه‌هاست كه امیدواریم با تصویب دفتر مركزی، بتوانیم آنان را در سال آینده اجرا كنیم.
یادآور می‌شود، در ادامه این نشست مسئولان، سرپرستان و سردبیران رسانه‌های مكتوب و فضای مجازی استان فارس نیز به بیان نقطه نظرات خود درباره برنامه‌های پیشنهادی پرداختند.

captcha