آغاز ثبت‌نام دوره تربیت‌مربی قرآنی کودکان در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3677303
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

آغاز ثبت‌نام دوره تربیت‌مربی قرآنی کودکان در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از ثبت نام و برگزاری دوره تربیت مربی تخصصی قرآنی کودکان به سبک «مکتب الرضاء» در این استان خبر داد و افزود: مهلت ثبت نام تا 30 دی ماه است.

وحید خلیلی اردلی، رئیس جهاددانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر افزود: این دوره با همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و با هدف آشنا نمودن فراگیران با سبک نوین و جذاب انتقال مفاهیم قرآنی و دینی به کودکان پیش از دبستان و حتی دبستانی برگزار می شود.
خلیلی مخاطبان این دوره را دانشجویان، معلمان، مربیان شاغل در مهدها و مراکز آموزشی، طلاب و مبلغین حوزوی خواهر و کلیه خواهران علاقه مند به آموزش ها و مباحث قرآنی برای کودکان دانست.
وی اهم موضوعات دوره را آموزش روخوانی و تجوید قرآن به کودکان با زبان کودکانه در قالب های جذاب؛ داستان، شعر، بازی و نقاشی، آموزش عملی نماز برای کودکان به روش قصه، سرگرمی، شعر و بازی، روس تدریس و کلاسداری برای کودکان آموزش روش پاسخگویی به سوالات دینی کودکان دانست.
رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در پایان دوره، گواهی پایان دوره معتبر از طرف جهاددانشگاهی به شرکت کنندگان داده می شود و افزود: زمان اجرای دوره، هفته دوم اسفندماه 96 تعیین شده است.
خلیلی در پایان گفت: خواهران علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر در مورد این دوره به سایت اینترنتی جهاددانشگاهی استان به نشانی jdchb.ac.ir  یا معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان(واقع در دانشگاه شهرکرد، جنب دانشکده منابع طبیعی) مراجعه نمایند و اقدام به ثبت نام نمایند.
وی شماره تلفن های 32320070 و 32320323 را برای پاسخگویی به سوالات در مورد این دوره اعلام نمود.

آغاز ثبت‌نام دوره تربیت‌مربی قرآنی کودکان در چهارمحال و بختیاری

 

captcha