اعلام نتایج مرحله مقدماتی جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 3677835
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

اعلام نتایج مرحله مقدماتی جشنواره تلاوت‌های مجلسی

گروه مسابقات: نتایج اولیه مرحله مقدماتی دور دهم جشنواره تلاوت‌های مجلسی با برگزاری چند جلسه قرآنی در شهر تهران اعلام شد.

نتایج مرحله مقدماتی دور دهم جشنواره تلاوت‌های مجلسی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله مقدماتی دهمین فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی در جلسه محسن امیری(مسجد شهدا) و با حضور مشتاقان، قاریان و قرآن‌آموزان شهر تهران و محله محلاتی برگزار شد.
در این بخش که حمید شیخ‌زاده و مجتبی صادقی به عنوان ناظران جشنواره حضور داشتند، بعد از تلاوت هشت نفر از قاریان، مراسم رأی‌گیری از حضار مطابق معمول جشنواره برگزار و اصغر اسدی با اکثریت آراء به مرحله فینال جشنواره راه پیدا کرد.
همچنین، در ادامه مرحله مقدماتی دوره دهم جشنواره تلاوت‌های مجلسی و در جلسه مصطفی یادگاری که با شور و شوق مضاعفی و با حضور شریفیان و مجتبی صادقی به عنوان ناظران و داود جعفری نیز به عنوان دبیر جشنواره برگزار شد در پایان نیز پس از قرائت قاریان خوش‌خوان جلسه، سیدعباس حسینی توانست بار دیگر با آراء بیشتر جواز حضور در فینال دور دهم را کسب کند.
در پایان این جلسه باشکوه نیز به قید قرعه به پنج نفر از رأی دهندگان و حاضران پنج هدیه 500.000 ریالی به عنوان تبرک اهدا شد و تمامی عزیزان بر سر سفره احسان قرآن و اهل بیت(ع) میهمان بودند.
همچنین، بخش دیگری از مرحله مقدماتی دهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در جلسه قرآن ابراهیم آهور برگزار شد که در این جلسه نیز داوود جعفری و مجتبی صادقی به عنوان ناظران جشنواره حضور داشتند.
در این جلسه، 10 نفر از قاریان به قرائت پرداختند که در پایان جلسه و با جمع‌آوری آراء مردمی، محسن مدنی بیشترین آراء را کسب کرده و توانست جواز حضور در مرحله فینال دور دهم را کسب کند.
همچنین، از سوی مسئولان برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی به استحضار می‌رساند که تمامی افرادی که در سه مرحله قبلی شرکت و نتوانستند جزء نفرات منتخب باشند، می‌توانند در آخرین مرحله دور مقدماتی طی روز 13 دی‌ماه در جلسه امین پویا، قاری بین‌المللی قرآن کریم حضور داشته و بار دیگر در مرحله مقدماتی شرکت کنند که از این جلسه نیز دو نفر از منتخبان به مرحله فینال راه پیدا خواهند کرد.

نتایج مرحله مقدماتی دور دهم جشنواره تلاوت‌های مجلسی

captcha