ضابطان قضائی آمادگی کامل دارند
کد خبر: 3678368
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
دادستان قزوین:

ضابطان قضائی آمادگی کامل دارند

گروه اجتماعي: دادستان عمومی انقلاب قزوین گفت: دادستان‌های شهرستان‌های استان با آمادگی کامل دستورات قانونی و لازم را به ضابطان قضایی داده‌اند ازاین‌رو ضابطان قضایی برای اقدام لازم متناسب با شرایط آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نشست ویژه ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم خاص که در سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: دادستان‌های شهرستان‌های استان با آمادگی کامل دستورات قانونی و لازم را به ضابطان قضایی داده‌اند ازاین‌رو ضابطان قضایی برای اقدام لازم متناسب با شرایط آمادگی کامل دارند.
وی گفت: برخی افراد معاند تلاش می‌کنند با سوءاستفاده از ساده‌انگاری، مشکلات صنفی و اقتصادی مردم، دست به تخریب اموال مردم یا اموال عمومی بزنند که لازم است مردم آگاه باشند که با چنین اقداماتی بهانه دست دشمنان ندهند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به برخی تحرکات و سوءاستفاده از شور جوانان اضافه کرد: آتش زدن اماکن عمومی و شخصی مردم یکی از اقداماتی است که احتمال آن از قبل می‌رفت ولی چنین اقدامات تخریبی جز این‌که آب در آسیاب دشمن ریخته شود سودی نخواهد داشت و مردم باید در چهارچوب قانون مطالبات صنفی، اقتصادی و معیشتی خود را از مسئولان بخواهند.
وی افزود: در ابتدای آغاز اعتراض‌ها شعارهای مردم در خصوص معیشت، گرانی، تورم و مبارزه با فساد بود که دیدگاه نظام بر این است که مردم دغدغه‌هایی دارند و این دغدغه‌ها باید طرح شود ولی نباید برای طرح این گلایه و انتقاد از راهکارهای غیرقانونی و موردتوجه دشمن استفاده شود، نباید کاری کرد که آمریکای خبیث شاد، صهیونیسم جنایتکار که دستش به خون کودکان و زنان و مردان فلسطینی آلوده است، شاد شود.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: نباید طوری حرف بزنیم و عمل کنیم که وهابیون از ترافیک یک خیابان پیراهن عثمان درست کنند و مردم و نظام را مورد هجمه قرار دهند.
وی با اشاره به سوءاستفاده برخی از برخورد توأم با رأفت ضابطان قضایی و اظهار تأسف نسبت به این نوع تحرکات اعلام کرد: پلیس و سایر ضابطان دستگاه قضایی بااقتدار حضور دارند و تمام تلاش خود را دارند تا اقدامی غیرقانونی صورت نگیرد و اگر تجمعی نیز اتفاق می‌افتد این تجمع را با ارشاد متفرق می‌کنند تا بهانه به دست نااهلان و نامحرمان انقلاب و دشمنان به کمین نشسته نیفتد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین توضیح داد: لازم است خانواده‌ها نسبت حضور فرزندانشان دقت بیشتری داشته باشند چراکه برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از تجمع مردمی صورت خواهد گرفت و قطع یقین سوءاستفاده کنندگان خود را در درون جمعیت پنهان می‌کنند.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی یادآور شد: امیدوارم خواسته‌های مردم و دغدغه‌های خانواده‌ها به‌خصوص جوانان توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرار گیرد و در یک اقدام هم‌افزا و همکاری شایسته گام لازم برای ارتقای سطح زندگی مردم برداشته شود چراکه مردمی که درصحنه‌های مختلف انقلاب حاضر بوده‌اند، شایسته خدمتی بسیار بیشتر از شرایط حاضر هستند.

captcha