آسیب برنامه‌های دستوری و نبود اعتبار ات قرآنی
کد خبر: 3678799
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

آسیب برنامه‌های دستوری و نبود اعتبار ات قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس حوزه هنری مازندران، اظهار کرد: نبود اعتبار و برنامه‌های دستوری در اجرای برنامه‌های قرآنی سبب شده که دستگاه‌ها برنامه‌های اجرایی روتین خود را به جای برنامه‌های ویژه دهه فجر گزارش دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران امروز 13 دی‌ماه در سومین نشست کمیته قرآنی دهه فجر مازندران که در این سازمان برگزار شد، گفت: مشکلات، کاستی‌ها و نواقص جامعه ما به خاطر این است که آنگونه که شایسته است به قرآن نپرداختیم.
وی با اشاره به اینکه قرآن کتابی جامع و انسان‌ساز است، افزود: چنانچه دستورات و مفاهیم قرآن را در زندگی‌مان پیاده کنیم مطمئنا در زندگی‌مان برکت ایجاد خواهد شد.
رئیس حوزه هنری مازندران با انتقاد از عدم اختصاص بودجه به برنامه‌های قرآنی به ویژه در ایام دهه فجر، اظهار کرد: نبود اعتبار و اعلام دستوری در اجرای برنامه‌های قرآنی سبب شده که دستگاه‌ها برنامه‌های اجرایی روتین خود را به جای برنامه‌های ویژه دهه فجر گزارش دهند.
وی افزود: باید حمایت‌های عملی از قرآن صورت گیرد تا دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها جدی‌تر باشند.
دلشادی با بیان اینکه حوزه هنری به عنوان یک نهاد انقلابی است، اظهار کرد: سالن اجتماعات و دو سالن نگارخانه این سازمان فضای مناسبی است که می توانیم به صورت رایگان در اختیار همه فعالین قرآنی و اشخاص حقیقی و حقوقی قرآنی قرار دهیم.

آسیب نبود اعتبار ات قرآنی و برنامه‌های دستوری

captcha