آمریکا حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد
کد خبر: 3679262
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

آمریکا حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد

گروه سیاسی: امام جمعه ماکو گفت: آمریکا حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 15 دی حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو با تاکید بر لزوم رعایت تقوای الهی و تشویق مردم به روی آوری به انجام فرامین الهی گفت: یکی از پیامدهای رعایت تقوای الهی دوری از گناه و گناهکاران است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم باید در تمامی عرصه های زندگی خود آگاه و بابصیرت باشند گفت: فتنه گران باز هم خواستند آرمانهای شهدا و انقلاب را زیر سوال ببرند که مردم نقشه آنها را نقش بر آب کردند.

خطیب نماز جمعه ماکو در تحلیل رودیدادهای اخیر و اختشاشات کشور به دخالت های تشویقی کشورهای غربی اشاره کرده و اظهار کرد: مردم همیشه با حضور خود این اصل را به دشمنان انقلاب رساندن که دشمن حق دخالت در امور داخلی کشور ایران را ندارد.

رنجبری بیان کرد: نیاز اول جامعه اتحاد و انسجام است و در این راستا دولت با مردم باید دست به دست هم دهند تا عده ای خود فروخته باعث برهم زدن اوضاع کشور نشوند.

وی حوادث اخیر را زمینه ای برای حفظ وحدت تمامی مردم عنوان کرد و گفت: مردم در این اعتراضات سعی در بیان درخواست های به حق خود بودند که متاسفانه با دخالت بدخواهان نظام و انقلاب توام شد.

رنجبری باشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده های شهدا گفت: روح شهدا همیشه در کنار ما حضور دارند و ما را به راه راست فرا می خوانند، پس چه شایسته است شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

امام جمعه ماکو گفت: اگر به وصیت نامه شهدا و گفته های آنها بنگریم خواهیم دید که شهدا خواستار اهتزاز پرچم متبرک نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و نباید بگذاریم کوچکترین توهینی به پرچم متبرک جمهوری اسلامی ایران شود.

به گزارش ایکنا؛ نماز گزاران بعد اقامه نماز جمعه و عصر با راهپیمایی نفرت و انزجار خود را از فتنه و فتنه گران ابراز کردند.

captcha