رویداد استارتاپ ویکند استان اردبیل با رویکرد مذهبی فرهنگی برگزار می‌شود
کد خبر: 3679301
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

رویداد استارتاپ ویکند استان اردبیل با رویکرد مذهبی فرهنگی برگزار می‌شود

گروه فرهنگ: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: به منظور بهره‌گیری از توان جوانان مومن در راستای توسعه اشتغال در استان نخستین رویداد استارتاپ ویکند استان اردبیل با رویکرد مذهبی فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، پنجشنبه 14 دی ماه در جلسه هماهنگی برگزاری استارتاپ ویکند با رویکرد مذهبی و فرهنگی در اردبیل اظهار کرد: هدف از برگزاری استارتاپ تلاش برای رشد و شکوفایی استعدادهای نوآورانه و فناورانه جوانان بوده و در این راستا با هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تلاش می‌کنیم تا استارتاپ‌هایی با رویکردهای مختلف را در اردبیل برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه حضور نیروهای مومن و متعهد در روند توسعه اشتغال در استان امری ضروری است، تصریح کرد: به منظور بهره‌گیری از توان جوانان مومن در راستای توسعه اشتغال در استان نخستین رویداد استارتاپ ویکند استان اردبیل با رویکرد مذهبی فرهنگی برنامه‌ریزی شده که برگزار خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بیان کرد: در زمینه برگزاری این رویداد که عمده‌ترین هدف آن تلاش برای ایجاد اشتغال و استفاده از ایده‌های نوآورانه در این حوزه بوده هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود تا بتوانیم این رویداد را به بهترین نحو اجرا کرده و به اهداف مورد نظر در این حوزه دست یابیم.
رزمی با اشاره به پانزدهمین نشست توسعه اشتغال و کسب و کار در حوزه ICT در محل مصلای اردبیل که مورد توجه مسئولان و مردم قرار گرفت، افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های این قشر فعال و پویا در تمامی عرصه‌ها راهگشای مسائل مختلف کشور است و می‌توان با تکیه بر ظرفیت‌ها و خلاقیت‌ها، مشکلات موجود در حوزه اشتغال در کشور را به صورت چشمگیری کاهش داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اشتغال را یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات موجود در جامعه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های حوزه فناوری و اطلاعات یکی از مهمترین راهکارها برای توسعه اشتغال بوده که باید در این زمینه آموزش‌های لازم به جوانان جویای کار ارائه شود تا بتوانند با راه‌اندازی کسب و کار برای خود در این حوزه از مشکلات جامعه در این حوزه بکاهند.

captcha