همایش ملی «جامعه، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی» 29 بهمن برگزار می‌شود
کد خبر: 3679709
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
از سوی دانشگاه علامه طباطبایی؛

همایش ملی «جامعه، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی» 29 بهمن برگزار می‌شود

گروه اقتصاد: همایش ملی «جامعه، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی» 29 بهمن‌ماه سال جاری از سوی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

همایش ملی «جامعه، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این همایش از سوی دانشگاه علامه طباطبایی و با همکاری برخی دیگر از دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه تهران، شهید بهشتی، خوارزمی و دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

محورهای مهم این همایش شامل فضای مفهومی و گفتمانی اقتصاد مقاومتی در ایران، سبک زندگی، فرهنگ مصرف و اقتصاد مقاومتی، نقش روابط دولت- ملت در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، امنیت، احساس امنیت و اقتصاد مقاومتی، دینداری، سنت‌ها و اقتصاد مقاومتی، دانش بومی و اقتصاد مقاومتی، جهانی سازی فرهنگی و اقتصاد مقاومتی، محیط زیست پایدار و اقتصاد مقاومتی، سرمایه اجتماعی و اقتصاد مقاومتی، نقش سازمان های مردم نهاد و انجمن‌های داوطلبانه در اقتصاد مقاومتی و جایگاه اقتصاد اجتماعی در اقتصاد مقاومتی است.

کارآفرینی و نوآوری اجتماعی در اقتصاد مقاومتی، رابطه بین اقتصاد مقاومتی و سیاست‌گذاری اجتماعی، شهرنشینی و مدیریت شهری در اقتصاد مقاومتی، گردشگری و اقتصاد مقاومتی، فرهنگ مقاومت و اقتصاد مقاومتی، ظرفیت فرهنگهای قومی و محلی در راستای اقتصاد مقاومتی، تجربیات جهانی اقتصاد مقاومتی و تاب‌آور، فرهنگ اقتصادی، اخلاق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی، نقش زنان در اقتصاد مقاومتی، رسانه، ارتباطات و اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مقاومتی و گروه‌های توان خواه، دیگر محورهای این همایش هستند.

یادآور می‌شود همایش ملی «جامعه، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی» در تاریخ 29 بهمن 96 برگزار می‌شود و مهلت ارسال مقالات به همایش تا تاریخ 10 بهمن 96 و تاریخ اعلام نتایج نیز 18 بهمن‌ماه اعلام شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

 

captcha