مردم نشان دادند که عقبه نظام جمهوري اسلامي هستند
کد خبر: 3680005
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵
پورابراهيمي:

مردم نشان دادند که عقبه نظام جمهوري اسلامي هستند

گروه سياست و اقتصاد: نماينده مردم کرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم ما نشان دادند که عقبه نظام جمهوري اسلامي هستند و با تمام وجود در راه رسيدن به آرمان‌هاي نظام تلاش مي‌کنند.

به گزارش خبرگزاري بين المللي قرآن(ايکنا) از کرمان، پورابراهيمي، نماينده مردم کرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي دیروز یکشنبه، 17 دی در مراسم توديع و معارفه فرماندار راور با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي به اتفاقات و آشوب‌هاي خياباني روزهاي گذشته اشاره‌ کرد و گفت: اينکه در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، هنوز دشمنان اين انقلاب به دنبال فرصتي براي ايجاد توطئه و اغتشاش عليه ما هستند، نشان از طي مسير صحيح نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
وي توطئه‌هاي دشمنان را از روي عصبانت آنها به واسطه موفقيت‌هاي نظام جمهوري اسلامي برشمرد و بغض دشمن را از آرامش و امنيت حاکم بر کشور ما دانست و افزود: آمريکا، صهيونيست و کشورهاي عربي و وهابي که عليه مکتب تشيع اقدامات خثمانه دارند به عنوان دشمنان اين نظام محسوب مي‌شوند.
پورابراهيمي بيان کرد: اگر موفقيت‌هاي جمهوري اسلامي در نابودي داعش آن هم با عقبه‌اي که آمريکايي‌ها در منطقه دارند به وجود نمي‌آمد و غائله کردستان عراق با درايت به پايان نمي‌رسيد، هرگز شاهد عصبانيت و بغض دشمنان عليه جمهوري اسلامي نبوديم.
نماينده مردم کرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي عنوان کرد: مطئمنا زماني کشوري با اين امنيت و اقتدار مسير خود را طي مي‌کند، دشمني عليه آن زياد مي‌شود.
پورابراهيمي با اشاره به مشکلات اقتصادي کشورمان تصريح کرد: مشکلات اقتصادي از قبل وجود داشت و اکنون تشديد شده است و حتما هم مسؤولان از جمله مجلس و دولت بايد پاسخگو باشند و شب و روز براي رفع آن وقت بگذارند، اما در جريان‌هاي اخير شاهد سوءاستفاده برخي‌ها از اين مسئله بوديم.
وي اظهارکرد: هيچ ايراني نيست که به پرچم خود افتخار نکند، اما اين حرکات برخلاف منافع ملي توسط عده‌اي عوامل فريب خورده انجام شد و مسير حرکتي که بايد براي بيان مطالبات واقعي مردم و پاسخگويي مسؤولان در عرصه اقتصادي اتفاق افتد به دست عده‌اي در آمد که آشوب به پا کرد و اموال عمومي از بين رفت.
پورابراهيمي با تقدير از مجموعه نيروهاي نظامي و انتظامي و شوراي تأمين استان در برقراري آرامش در کرمان و کمترين ميزان فضاي ناآرامي در عرصه اجتماعي گفت: مردم ما نشان دادند که عقبه نظام جمهوري اسلامي هستند و با تمام وجود در راه رسيدن به آرمان‌هاي نظام تلاش مي‌کنند و کوتاهي‌هاي مسئولان در عرصه اجرايي را به حساب نظام نمي‌گذارند.

captcha