بصيرت ملت ايران فتنه دشمن را به شکست کشاند
کد خبر: 3680349
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳
موحد:

بصيرت ملت ايران فتنه دشمن را به شکست کشاند

گروه اجتماعی: رئيس کل دادگستري استان کرمان گفت: هوشياري و بصيرت و دشمن‌شناسي ملت ايران فتنه و توطئه را به شکستي مفتضحانه کشاند.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايکنا) از کرمان، يدالله موحد، رئيس کل دادگستري استان کرمان دیروز دوشنبه، 18 دی در نشست با روسا و دادستان‌هاي حوزه‌هاي قضائي استان کرمان گفت: هوشياري و بصيرت و دشمن‌شناسي ملت ايران فتنه و توطئه را به شکستي مفتضحانه کشاند.
وي افزود: مردم با وجود مشکلاتي که در عرصه‌هاي مختلف دارند و در تنگناهايي به‌سر مي‌برند نه‌تنها فتنه را همراهي نکردند، بلکه ميثاق و پشتيباني از ولايت امر مسلمين مقام معظم رهبري و وفاداري خود را به نظام مقدس جمهوري اسلامي، خون شهدا و راه امام خميني(ره) اعلام داشتند.
رئيس کل دادگستري استان کرمان با بيان اينکه کشور طي چند روز گذشته يک فتنه و وقايع تلخي را تجربه کرد و ملت ايران يکبار ديگر هوشمندانه فتنه را پشت سر گذاشت، عنوان کرد: در فتنه اخير عده‌اي به صورت سازماندهي شده و هدايت شده و برخي از روي غفلت در بستر مطالبات مردمي حضور يافتند و دست به اغتشاش و آسيب زدند.
موحد تصريح کرد: کارکنان قضايي سراسر استان، به ويژه دادستان‌ها در کنار نيروهاي انتظامي و دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي در کوتاه‌ترين زمان ممکن با تدبير و هوشمندانه بر اوضاع استان مسلط شدند.
رئيس کل دادگستري استان کرمان گفت: با هوشياري دستگاه‌هاي اطلاعاتي، امنيتي و انتظامي عوامل اصلي فتنه اخير در استان کرمان که در شبکه‌هاي مجازي نيز فعال بودند، شناسايي و دستگير شده‌اند.
موحد با اشاره به اينکه کرمان يکي از بهترين استان‌ها از لحاظ عملکرد در حوادث اخير بود، عنوان کرد: اقدامات انجام شده موجب تنگ شدن عرصه بر فتنه‌گران شد و اجازه هرگونه تحرکي را از آنها سلب کرد.
وي با بيان اينکه راهبرد جديد معاندان به نظام ضربه به اتحاد و يکدلي و بهره‌برداري از نارضايتي‌هاي عمومي است، گفت: امروز بيش از گذشته دشمنان اين ملت دست به دست يکديگر داده و با به‌کارگيري تمام ابزارها و امکانات و توان لجستيکي خود و تعريف راهبردهاي جديد و کنار گذاردن تمام اختلاف‌هاي خود مقابله با ملت ايران در اولويت کار خود قرار دادند و مترصد فرصت هستند.
رئيس کل دادگستري استان کرمان اظهارکرد: ضرورت دارد مديران قضائي در حوزه ماموريتي خود با تسلط و اشرف بر اوضاع و کنترل هوشمندانه، تحرکات را دنبال کنند و يقينا اقدامات به‌هنگام و پيشگيرانه فرصت تحريکات موذيانه را از دشمن خواهد گرفت.
وي تأکيد کرد: مشکلاتي نظير فساد، بيکاري و دشواري‌هاي اقتصادي مردم را رنج مي‌دهد و بايد با خدمت سريع و به‌موقع به مردم به مقابله با دشمنان اين ملت رفت و در وضعيت کنوني فرصت غفلت و آزمون و خطا نداريم، دشمنان در کمين نشسته‌اند و بايد بيدار باشيم.
منبع: روابط عمومي دادگستري کل استان کرمان

captcha