زمان نام‌نویسی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تمدید شد
کد خبر: 3680408
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
تا پایان دی‌ماه؛

زمان نام‌نویسی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: زمان ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به جهت استقبال متقاضیان تا 30 دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، بر اساس اعلام ستاد اجرایی آزمون‌های سراسری قرآن و عترت، تاریخ پایان ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که پیش از این 20 دی اعلام شده بود به جهت استقبال متقاضیان تا 30 دی ماه تمدید شد و این آخرین فرصت علاقه مندان برای ثبت نام در این آزمون قرآنی است.

نام‌نویسی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از 18 آذرماه به صورت رسمی از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شد.

این آزمون سراسری امسال در دو بخش کتبی و الکترونیکی برای نخستین بار به صورت مشترک با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در 3 موضوع  «حفظ قرآن كريم»، «ترجمه و مفاهيم قرآن كريم»، «معارف اهل ‌بيت(ع)» و در 21 رشته برگزار می‌شود.

آزمون کتبی تمام رشته‌ها 10 اسفندماه برگزار می‌شود. آزمون الکترونیکی «درک معنا و تدبر در قرآن» نیز 12 اسفند و آزمون شفاهی ویژه دانش‌آموزان و بزرگسالان از 12 تا 17 اسفندماه برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، تاکنون 64 هزار و 210 نفر برای شرکت در این آزمون نام نویسی کرده‌اند و استان اصفهان بیشترین تعداد ثبت‌نامی‌‌ها دارد.

captcha