حمایت اوقاف از طرح‌های اشتغال‌زای شرکت‌های دانش‌بنیان
کد خبر: 3680495
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
قاسملو خبر داد:

حمایت اوقاف از طرح‌های اشتغال‌زای شرکت‌های دانش‌بنیان

گروه اجتماعی: معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: از طرح‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان که توجیه اقتصادی داشته و اشتغال‌زایی کنند، حمایت می‌شود.

داوود قاسملو، معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: در راستای اجرای نیات واقفان نیک‌اندیش و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از فعالیت‌های‌ این شرکت‌ها در دستور کار قرار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه شرط حمایت از طرح‌های اقتصادی شرکت‌های دانش‌بنیان، تایید در کمیته فنی سازمان اوقاف و امور خیریه است، افزود: طرح‌های مختلف شرکت‌های دانش‌بنیان که در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مسائل کشاورزی که زمینه تولید محصول و اشتغال را فراهم کنند، مورد توجه قرار دارند.
 
قاسملو تاکید کرد: در راستای حمایت از طرح‌های پژوهشی در حال حاضر 20 قرارداد همکاری با دانشگاه زنجان منعقد شده و همچنین دو طرح از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان در حال بررسی است که با تایید نهایی فعالیت اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
captcha