مصلی امام خمینی(ره) اصفهان متناسب با معماری ایرانی اسلامی احداث شود
کد خبر: 3680606
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

مصلی امام خمینی(ره) اصفهان متناسب با معماری ایرانی اسلامی احداث شود

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: پروژه مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان متناسب با معماری ایرانی اسلامی احداث شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار مسئولان اجرایی پروژه مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان با بیان اینکه این پروژه باید با نگاهی ملّی تکمیل شود، اظهار کرد: این پروژه باید متناسب با معماری ایرانی اسلامی شهر اصفهان، به صورتی زیبا تکمیل و به بهره برداری کامل برسد.
وی با اشاره به اهمیت کیفی بودن اجرای پروژه مصلی افزود: تکمیل این پروژه باید به گونه‌ای باشد که آیندگان به ساخت این مصلی اشکال نکنند و به صورت اصولی و متناسب با نیازهای امروز و آینده تکمیل شود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: باید نظرات مختلف مهندسان و صاحبنظران طراحی و اجرای پروژه‌های بزرگ، دریافت شود و با تدبیر و دور اندیشی لازم ضمن مدیریت هزینه‌ها، تکمیل مصلی امام خمینی(ره) اصفهان ادامه یابد.
وی با بیان اینکه کاشت درختان، فضای اطراف مصلی را زیبا می کند، عنوان کرد: با توجه به کمبود آب، کاشت چمن در فضای سبز مصلی، کار اشتباهی است چراکه مصرف آب را بالا برده و چمن فضا را تمیز نمی کند، همچنین طراحی جا کفشی مناسب برای مصلی باید به گونه ای باشد که هر هفته نیاز به توزیع پلاستیک در میان نمازگزاران نباشد.

captcha