برپایی دوره «تربیت مربی قرآن کودک» در باقرشهر
کد خبر: 3680630
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

برپایی دوره «تربیت مربی قرآن کودک» در باقرشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره تربیت مربی قرآن کودک به همت مؤسسه شکوفه‌های انتظار در باقرشهر در حال برپایی است.

نسرین زادمهر، مدیر مؤسسه قرآنی شکوفه‌های انتظار تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی قرآن کودک با تدریس حسین همتی، روانشانس بالیتی در باقرشهر شهرری در حال برپایی است.
وی با اشاره به اینکه دوره فوق با حضور حدود 40 نفر از بانوان، در حال تشکیل است، اظهار کرد: دارا بودن حداقل 18 سال و حداکثر 40 سال و مدرک تحصیلی حداقل دیپلم یا کارشناسی از جمله شرایط شرکت‌کنندگان در این دوره بوده است.
زادمهر تصریح کرد: دوره فوق طی 68 ساعت نظری طی شش جمعه و 80 ساعت کارورزی و عملی و 12 ساعت کارگاه فنون و تدریس و کار عملی تشکیل می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی شکوفه‌های انتظار با اشاره به اینکه دوره فوق با همکاری کانون مساجد باقرشهر برگزار می‌شود، تأکید کرد: روانشناسی تربیتی و مهارت مربی کودک، روش فنون کلاس‌داری، آموزش تدریس آموزه‌ها و سوره‌های جزء سی‌ام و مفاهیم قرآن و کارگاه روش تدریس از جمله سرفصل‌های این دوره است.
وی تصریح کرد: این دوره اواخر بهمن‌ماه به اتمام خواهد رسید و در پایان از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و به افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند گواهینامه اعطا می‌شو‌د.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی شکوفه‌های انتظار تهران در بزرگراه همت غرب، شهرک شهید باقری، خیابان گلستان، طبقه اول، سرای محله شهرک شهید باقری قرار دارد. علاقه‌مندان برای اطلاع از سایر برنامه‌های این مؤسسه می‌توانند با شماره ۴۴۷۳۱۶۵۹ تماس بگیرند.

captcha