خدمات اجتماعی و عام‌المنفعه مرحوم مظاهری همیشه در دل‌ها باقی خواهد ماند 
کد خبر: 3681502
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
آیت‌الله العظمی صافی: 

خدمات اجتماعی و عام‌المنفعه مرحوم مظاهری همیشه در دل‌ها باقی خواهد ماند 

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: مرحوم حجت‌الاسلام مهدی مظاهری سالیان متمادی در تهذیب نفوس و تربیت انسان‌های شایسته و ارشاد و هدایت مردم، نقش بسزایی داشت و خدمات اجتماعی و عام‌المنفعه ایشان همیشه در دل‌ها باقی خواهد ماند.   

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی مظاهری از خطبای معروف اصفهان پیام تسلیتی صادر کردند؛ متن پیام معظم‌له به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
رحلت عالم ربانی، روحانی زاهد و سالک الی الله، زین الخطباء و المحدثین مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمين آقای حاج شیخ مهدی مظاهری رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف گردید.
آن عالم وارسته سالیان متمادی در تهذیب نفوس و تربیت انسان‌های شایسته و ارشاد و هدایت مردم، نقش به سزایی داشت و در حقیقت معلم اخلاق و مبلغ آثار و معارف نورانی اهل بیت (علیهم السلام) و عاشق دل‌باخته مولای خود حضرت بقیة الله الأعظم ارواح العالمین له الفدا بود. خدمات اجتماعی و عام‌المنفعه ایشان همیشه در دلها و خاطره ها باقی خواهد ماند رحمة الله علیه رحمة واسعه و اسكنه الله فی بحبوحات جناته و حشره مع مولانا امیرالمؤمنین و الائمه المعصومین علیهم السلام.
اینجانب این مصیبت را به حضرات علمای اعلام و حوزه علمیه و مردم شریف و متدین اصفهان و به خصوص به خانواده مکرّم آن فقید سعید تسلیت گفته و صبر جمیل و اجر جزیل برای همه بازماندگان از خداوند متعال مسألت دارم.
۲۴ ربیع الثانی ۱۴۳۹
لطف‌الله صافی

captcha