انقلاب؛ میراث به جا مانده از شهدا/ به سادگی از کنار اتفاقات عبور نکنیم
کد خبر: 3681531
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
حجت‌الاسلام‌ قندهاری:

انقلاب؛ میراث به جا مانده از شهدا/ به سادگی از کنار اتفاقات عبور نکنیم

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان انقلاب، گفت: میراث به جا مانده از شهدا برای ما است و اگر کسی به نظام اهانت کند خانواده شهدا غصه می‌خورند و اهانت به امام و رهبری و ولایت باعث خشم خانواده شهدا است و باید از این اتفاق بترسیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری، مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الله خانلرخانی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه روستای قاسم‌آباد شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: خداوند به پیامبر اسلام تأکید دارد من خون‌بهای شهیدم و کسی که خانواده شهید را خشنود کند مرا خشنود کرده است.

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل شهدا هفت شهر عشق را رفتند و ما اندر خم یک کوچه هستیم، افزود: اگر خانواده شهید را خشنود کنیم خدا را خشنود کرده‌ایم و اگر کسی آنها را به خشم بیاورد خدا را به خشم آورده است و باید مراقب باشیم.

قندهاری بیان کرد: انقلاب، میراث به جا مانده از شهدا برای ما است و اگر کسی به نظام اهانت کند خانواده شهدا غصه می‌خورند و اهانت به امام و رهبری و ولایت باعث خشم خانواده شهدا است و باید از این اتفاق بترسیم.

وی با اشاره به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدا، گفت: شهدا جریان‌شناس بودند یعنی وقتی یک موضوعی را می‌دیدند عمیق می‌شدند و با حساسیت نگاه می‌کردند و ساده از کنار آن عبور نمی‌کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان تصریح کرد: شهدا امام(ره) را به‌عنوان نائب امام زمان(عج) و اطاعت از اوامر او را واجب می‌دانستند.

وی اظهار کرد: باید جریان‌شناس باشیم و به سادگی از کنار این اتفاقات عبور نکنیم. اگر شهدا بودند نمی‌گذاشتند این اتفاقات بیفتد. درود بر ملت ایران که رهبری نظام هزاران بار از آنها تشکر کردند؛ رهبری مردمی است و صادقانه با مردم سخن گفته و بر خلاف بعضی‌ها که به ملت بی‌توجه نیستند، به ملت اعتقاد دارند؛ این مردم عزیز فتنه را جمع کردند اما دشمن دست بردار نیست.

قندهاری با اشاره به سه ضلع دشمن که رهبری بیان فرمودند، گفت: رأس اصلی آن آمریکا و رژیم صهیونسیتی است که باید فرهنگ‌سازی کرد که با بزک کردن آمریکا درونش آدم نمی‌شود و روز به روز وحشی‌ترم می‌شود؛ آمریکا به خون ما و اسلام تشنه است اما بعضی ساده‌اندیشان می‌گویند باید کوتاه بیاییم شرایط دنیا عوض شده اما ماهیت شیطانی او در این اتفاقات اخیر برملا شد و چهره آنها را خدا رسوا کرد، نباید مسئولان ما گول بخورند و مراقب باشند.

وی با اشاره به ضلع دوم این دشمنان، افزود: کشوری که پول می‌دهد به اینها که عربستان و آل سعود است که بدتر از آن صهیونیست‌ها و ضلع سوم منافقین هستند. اینها نقشه داشتند که با تحریم و رکورد و بیکاری و فتنه و تحریم و فشار، مردم برعلیه نظام اعتراض کنند و عده‌ای آمدند داخل خیابان که البته باید گفت مردم هم حق دارند و مسئولان باید توجه کنند.

فرهاد زمانی

 

captcha