88 درصد سهمیه اشتغال در شهرستان قزوین تحقق یافت
کد خبر: 3681645
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
فرماندار شهرستان قزوین:

88 درصد سهمیه اشتغال در شهرستان قزوین تحقق یافت

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 88 درصد سهمیه اشتغال برای شهرستان قزوین در زیر بخش‌های مختلف محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) از قزوين، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین موسوی در آئین تجلیل از بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان قزوین که با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، بخشداران و معاونین و مدیران و بهره‌برداران بخش کشاورزی در محل مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال برای استان قزوین 20 هزار نفر سهمیه برای اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف تعیین‌شده و سهمیه این شهرستان تا پایان سال 6 هزار و 800 نفر که تا دی‌ماه 88 درصد تحقق پیداکرده است.
وی بابیان اینکه یکی از اساسی‌ترین مشکلات کشور، اشتغال برای جوانان است، افزود: استان قزوین ظرفیت‌های مناسبی برای اشتغال‌زایی دارد بنابراین باید با تعامل و هماهنگی و وحدت مشکل اشتغال را مرتفع کنیم.
موسوی تصریح کرد: استان قزوین با داشتن دشت زرخیز قزوین ظرفیت مستعدی برای تولید محصولات کشاورزی و همچنین اشتغال‌زایی دارد که باید از این پتانسیل به‌خوبی استفاده کرد.

captcha