کارگاه «هنر و خلاقیت» در مترو شهید بهشتی برگزار می‌شود
کد خبر: 3681752
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

کارگاه «هنر و خلاقیت» در مترو شهید بهشتی برگزار می‌شود

گروه هنر: «هنر و خلاقیت» عنوان کارگاهی است که با هدف ترویج هنر فاخر، امروز 24 دی‌ماه در متروی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کارگاه «هنر و خلاقیت» در مترو شهید بهشتی برگزار می‌شود

لیلا میرفلاح، مدیر روابط عمومی فرهنگسرا مترو در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره کارگاه آموزشی «هنر و خلاقیت» گفت: این کارگاه با حمایت فرهنگسرا مترو و خانه فرهنگ شهدا امروز 24 دی‌ماه برگزار خواهد شد. این ورک شاپ با هدف ایجاد انگیزه در بین شهروندان و آشنایی بیشتر آنها با اصول، تکنیک و مفاهیم اولیه در رشته‌های مختلف اعم از طراحی، خوشنویسی مینیاتور...  با حضور اساتید هنرمند برگزار می‌شود.

وی افزود: گارگاه آموزشی هنر و خلاقیت بصورت رایگان امروز، ساعت 15 الی 17 در ایستگاه متروی شهید بهشتی (ره) واقع در خط یک مترو برگزار می‌شود. این برنامه در راستای ترویج فرهنگی دینی و اسلامی به صورت متداوم برگزار می‌شود. در ضمن به واسطه این کارگاه ما تلاش می‌کنیم تا نوجوانان را بیشتر به سمت هنر ارزشی متمایل کنیم.

میرفلاح در خاتمه خبر آورده است: استقبالی که از این نمایشگاه صورت گرفته نشان می‌دهد، جوانان این مرز و بوم به هنر اسلامی علاقمند هستند تنها کافیست هنر مربوطه به شکل خوبی در معرض دید آنها قرار گیرد، به‌ویژه در امر آموزش بهره بردن از آموزش اساتید صاحب نام می‌تواند اقدام خوبی در رونق کارگاه‌های مورد نظر باشد.

captcha