دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «ایرج علیرضایی» + عکس
کد خبر: 3681930
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «ایرج علیرضایی» + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: به‌مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین کربلای پنج، فرمانده و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید جبار رمضانی شهرستان املش با خانواده معظم شهید ایرج علیرضایی دیدار کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به‌مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین کربلای پنج، فرمانده و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهیدجبار رمضانی شهرستان املش با خانواده معظم شهید ایرج علیرضایی دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده پایگاه شهیدجبار رمضانی املش ضمن ابراز ارادت خود و همه بسیجیان نسبت به شهدا و خاندان معظم‌شان، هدف از این دیدار را بهره‌مندی از کرامت پدران و مادران شهدا دانست که نصایای این عزیزان چراغ راه خدمت بسیجیان خواهد شد.

دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «ایرج علیرضایی»
در ادامه رضا علیرضایی و همسر مکرمه‌شان (پدر و مادر شهید) خاطراتی از دوران انقلاب و دفاع مقدس برای حاضران روایت کردند که بسیار تأثیرگذار بود.

دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «ایرج علیرضایی»

در پایان این دیدار صمیمی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدجبار رمضانی شهرستان املش یک جلد کتاب از سخنان گوهربار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) را به پدر شهید «ایرج علیرضایی» اهدا کرد.

دیدار با جانباز سرافراز «محمدصادق رمضانی»

به‌منظور ابراز ارادت و تجدید میثاق بسیجیان با خاندان معظم شهدا و جانبازان، شنبه، ۲۳ دی‌ماه، امام جمعه املش به‌همراه فرمانده و جمعی از اعضای حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهیدجبار رمضانی این شهرستان با محمدصادق رمضانی، جانباز سرافراز قطع نخاج و برادر روحانی مبارز شهیدجبار رمضانی دیدار کردند.

در این دیدار که در فضای صمیمی برگزار شد، عشق و ارادت بسیجیان عضو حلقات شجره طیبه صالحین این پایگاه به خاندان معظم شهدا و جانبازان سرافراز ابراز شد.

در پایان این دیدار صمیمی، یک جلد کتاب از سخنان گوهربار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) به صادق رمضانی توسط فرمانده پایگاه تقدیم شد.

دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «ایرج علیرضایی»

الیاس عبداله‌پور

captcha