تبیین دستاوردهای قرآنی پس از انقلاب ضروری است
کد خبر: 3681937
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

تبیین دستاوردهای قرآنی پس از انقلاب ضروری است

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه دهه فجر را بهانه‌ای برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌ مساجد به‌منظور تبیین دستاوردهای قرآنی پس از انقلاب ضروری است.

علی کرمی، کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: ایام‌الله دهه فجر بهانه‌ای برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی افزود: در این ایام فرصتی فراهم می‌شود تا آنان که انقلاب را به درستی درک کرده‌اند به بیان اهداف و آرمان‌های شکل‌گیری آن بپردازند.
کرمی تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان و آینده‌سازان کشور امری ضروری است و باید جوانان هرچه بهتر و بیشتر با اهداف و آرمان‌های انقلاب آشنا شوند.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه درادامه به برخی از برنامه‌های اجرایی این اداره در ایام دهه فجر از جمله تجلیل از فعالان و چهره‌های برتر قرآنی استان اشاره کرد.
وی گفت: دیدار با خانواده شهدای قرآنی و دیدار اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و جامعه قاریان و حافظان با آیت‌الله علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و تشریح برنامه‌های قرآنی کمیته قرآن و اداره امور قرآنی پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز 13 بهمن‌ماه با عنوان«روز انقلاب اسلامی- تربیت قرآنی و تحکیم بنیان خانواده» از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام در استان است.
کرمی حضور فعالان قرآنی در مزار شهدا، برپایی محفل انس با قرآن در مساجد شاخص و عمومی استان و اعزام قاریان قرآن به مدارس را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان افزود: استفاده از ظرفیت مساجد به منظور تبیین دستاوردهای قرآنی پس از انقلاب ضروری است.

captcha