کارگاه‌های مهارت‌های زندگی و فرزندپروری در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3682117
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

کارگاه‌های مهارت‌های زندگی و فرزندپروری در قزوین برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: 9 کارگاه رايگان آموزشی مهارت‌های زندگي و فرزندپروری در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعي و ورزشی شهرداری قزوين 9 کارگاه رايگان آموزشی مهارت‌های زندگی و فرزندپروری در قزوین برگزار مي‌شود.

هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی ارائه آموزش‌های لازم در خصوص شيوه صحيح تربيت کودک و ارتقاي سطح آگاهي والدين از نيازهاي فرهنگي و اجتماعي کودکان، رشد و تقویت عواطف انسانی و تامین سلامت مهارتهای اجتماعی برای شهروندان عنوان‌شده است.

در برگزاری اين کارگاه‌هاي آموزشي مرکز آموزشي علمي کاربردي شهرداري قزوين مشارکت خواهد کرد.

طبق اطلاعیه سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداری قزوين 6 کارگاه رايگان مهارت‌هاي فرزندپروری با موضوع «راه‌های مقابله با پرخاشگري و استرس در کودکان» در سالن اجتماعات فرهنگسرای سالن بانو حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

همچنین سه کارگاه رايگان خانواده سالم - شهروند سالم با موضوعات «رازهاي شاد زيستن»،«محافظت از حريم خانواده» و «صله‌رحم و مهارت‌های برقراری ارتباط» در خانه فرهنگ شهيد نواب صفوي برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های معرفی‌شده اين کارگاه آموزشي می‌توانند براي ثبت‌نام يا کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 33351003 تماس گرفته و يا به واحد آموزش خانه فرهنگ شهيد نواب صفوي واقع در خيابان نواب، جنب بوستان و ايستگاه آتش‌نشانی مراجعه کنند.

captcha