فرهنگ زیربنای فعالیت های اقتصادی، تجاری و سیاسی در کشور است
کد خبر: 3682139
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

فرهنگ زیربنای فعالیت های اقتصادی، تجاری و سیاسی در کشور است

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال گفت: نقش فرهنگ عمومی در سلامت جامعه غیر قابل انکار است و زیربنای همه فعالیت های اقتصادی، تجاری و سیاسی در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام محسنی، رئیس تبلیغات اسلامی خلخال، روزگذشته 24 دی ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال، گفت: نقش فرهنگ عمومی در سلامت جامعه غیر قابل انکار است و زیربنای همه فعالیت های اقتصادی، تجاری و سیاسی در کشور محسوب می‌شود و این فرهنگ باید در جامعه توسعه یابد.
وی افزود: با توانمندسازی خانوارها باید شادابی و نشاط را به جامعه برگردانیم و شورای فرهنگ عمومی بهترین مکان برای طرح موضوعات اجتماعی و فرهنگی است تا با بررسی چالش ها و واقعیت های موجود برای رسیدن به راه حلی منطقی به نتایج عملیاتی دست یابیم و بتوانیم با برنامه ریزی صحیح و حساب شده در جهت بهبود وضع معیشتی مردم گامهای اساسی برداریم.
فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز در این جلسه ضمن ارج نهادن به خدمات دولت ها در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تمامی خدمات دولت ها ناشی از برکات نظام جمهوری اسلامی است و هیچ کس در صدد دادن بهانه به دست دشمن بر نیاید و امروز کشور ما نیاز به آرامش دارد.
وی افزود: خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی بایستی طوری باشد که ما در جامعه آثار و برکات آن را در کمتر کردن آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از معضلات شاهد باشیم.
حجت‌الاسلام رشتبری، امام جمعه خلخال نیز گفت: امروز مهمترین سفارش رهبری در خصوص موضوع معیشت اقتصادی است که عده ای از این فرصت، سوء استفاده کردند و به مقدسات اهانت کردند و حتی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در انظار عمومی به آتش کشیدند.

captcha