ثبت‌نام 11831 نفر از استان اصفهان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم
کد خبر: 3682184
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

ثبت‌نام 11831 نفر از استان اصفهان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از ثبت‌نام11831 نفر از استان اصفهان برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبرداد.

یحیی قاسمی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: ثبت‎نام برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از 18 دی‌ماه آغاز شده و تا 30 دی‌ماه سال جاری نیز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه تاکنون 11831 نفر از استان اصفهان برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: استان اصفهان در حال حاضر، رتبه اول را به لحاظ تعداد ثبت‌نام کنندگان به خود اختصاص داده و بعد از آن استان‌های فارس، تهران و قم در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
وی با بیان اینکه شهرستان اصفهان در بین شهرستان‌های استان بیشترین ثبت‌نام کننده را داشته است، ادامه داد: انتظار می‌رود تا پایان مهلت ثبت‌نام، 30 هزار نفر از استان اصفهان برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
قاسمی بیان کرد: باتوجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و همچنین هماهنگی‌های به عمل آمده، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به صورت کشوری و با همکاری و مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 24 رشته مختلف حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

captcha