جشن انقلاب با حضور پرشور مردم معنا می‌گیرد
کد خبر: 3682272
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

جشن انقلاب با حضور پرشور مردم معنا می‌گیرد

گروه سیاسی: استاندار البرز گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و جشن ایام الله دهه فجر با حضور پرشور مردم معنا می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، محمد علی نجفی، استاندار البرز، 25دی ماه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان توفیق نظام اسلامی در دنیا با نام مردم شتاخته شده است لذا برنامه‌های دهه مبارک فجر باید به بهترین نحو ممکن اطلاع‌رسانی شود.
وی با اشاره به اینکه عامل پیروزی انقلاب وحدت حول محورامام خمینی(ره) بود، افزود: امروزهم رمز بقای و تداوم این نظام وحدت، اتحاد و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری است.
این مسئول بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های اداری از ارائه برنامه‎های کلیشه‌ای وکم کیفیت پرهیز کنند و در راستای اجرای طرح‌های هدفمند وهمراه با انتقال پیام انقلاب اسلامی برای نسل امروز تلاش کنند.
نجفی با بیان اینکه اهمیت ۲۲ بهمن امسال به سبب شرایط ایران در جهان به خصوص رویکرد استکبار و رئیس جمهور آمریکا نسبت به ایران بر احدی پوشیده نیست، گفت: این امر حضور پرشورتر از گذشته مردم و انقلابیون را در راهپیمایی بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌طلبد.
استاندار البرز مردمی کردن برگزاری مراسم پیروزی انقلاب اسلامی را امری ضروری دانست و ابرازکرد: برگزاری جشن‌های مردمی بدون کمک‌های دولتی است و بر اصل مردمی بودن تکیه دارد.
وی تاکید کرد: مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و مطمئنا خود آن‌ها بهتر از هر کس دیگری می‌توانند جشن‌های انقلاب را به پا کرده و شور و حرارت دوباره‌ای به جامعه ببخشند.
نجفی همچنین بر استفاده از ظرفیت مساجد در راستای برگزاری برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: این پایگاه‌های خدامحور نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند و امروز هم در صف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ایستاده‌اند و هم اکنون نیز در برگزاری مراسم دهه فجر باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.
این مسئول در پایان با بیان این که حضور مردم در مراسم انقلابی تضمین‌کننده ثبات انقلاب اسلامی است، گفت: ثبات ارزش‌های اسلامی در گرو برگزاری همین مناسبت‌های انقلابی است که با حضور پرشور مردم تحقق پیدا می‌کند.

captcha