برگزاری 4 دوره تربیت متخصص آموزش قرآن در استان مرکزی
کد خبر: 3682351
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

برگزاری 4 دوره تربیت متخصص آموزش قرآن در استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس آموزش امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری‌ 4 دوره تربیت متخصص آموزش قرآن کریم در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به همت دارالقرآن الکریم استان مرکزی 4 دوره تربیت متخصص آموزش قرآن کریم در استان برگزار می‌شود.
لیلا رمضانی، کارشناس آموزش امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در این باره گفت: هدف از برگزاری دوره‌های تربیت متخصص آموزش قرآن، روشمند و هماهنگ کردن آموزش روخوانی و روان خوانی در استان است. تعمیم روش‌های بدیع و انتقال مهارت‌های تدریس و نظام یافته روخوانی و تجوید در این دوره جز اولویت‌هاست.
رمضانی گفت: در این دوره‌ها، تکمیل حلقه‌های آموزشی در راستای زمینه سازی و اجرای نظام جامع و هماهنگ آموزشی لحاظ شده است، با برگزاری این دوره، دانش آموختگان ضمن تعمیق ارتباط خود با قرآن کریم، فنون و روش‌های نوین، علمی و روش آشناسازی کودکان با قرآن را فرا می‌گیرند.
وی اظهار کرد: 35 نفر از بانوان در دوره آشنایی و انس کودکان با قرآن در خانه قرآنی امام هادی(ع) اراک، 19نفر از بانوان در دوره روخوانی و روانخوانی در مؤسسه طه شهرستان ساوه، 14نفر از بانوان در دوره تجوید در خانه قرآنی نور الهدی شهرستان آشتیان، 26نفر در دوره رو خوانی و روانخوانی در مؤسسه کوثر شهرستان خمین، در دوره تربیت متخصص آموزش قرآن کریم حضور فعال دارند.

captcha