برگزاری شب شعر طنز «گلستانه» با رویکرد سبک زندگی اسلامی
کد خبر: 3682526
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

برگزاری شب شعر طنز «گلستانه» با رویکرد سبک زندگی اسلامی

گروه ادب: شب شعر طنز «گلستانه» با اجرای ناصر فیض و صابر قدیمی  و با رویکرد سبک زندگی اسلامی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

برگزاری شب شعر طنز «گلستانه» با رویکرد سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شب شعر طنز «گلستانه» با اجرای ناصر فیض و صابر قدیمی و حضور شاعران طنزپرداز در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. این برنامه با نگاه طنز به سوژه‌ها و مسائل روز جامعه می‌پردازد.

هدف از اجرای این برنامه کمک به اعتلای شعر طنز، فراهم کردن فرصتی برای ارائه سروده‌های طنزآمیز شاعران جوان، شناسایی، جذب و پرورش ادبی و خلاقیت جوانان هنرمند در مسیر ارتقای دانش و همچنین ایجاد شور و هیجان است.

شب شعر طنز «گلستانه» با هدف ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی در میان شهروندان، فراهم کردن فضا و شرایط مناسب برای شعر طنز در جامعه، گسترش فرهنگ تکریم، پاسداشت گرایش‌ها، آداب، رسوم، سنت‌ها و فرهنگ ایرانی به منظور بیان موضوعات اجتماعی و رخدادهای ملی و مذهبی است.

در این مراسم طنزپردازانی چون مصطفی مشایخی، عبدالله مقدمی، نسیم عرب امیری و شروین سلیمانی به شعرخوانی خواهند پرداخت. این مراسم ساعت 17 روز چهارشنبه، 27 دی‌ماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به بهره‌مندی از این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، پایین‌تر از میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند.

captcha