برگزاری یادواره شهدای روحانی در زاهدان
کد خبر: 3682566
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

برگزاری یادواره شهدای روحانی در زاهدان

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یادواره شهدای طلبه و روحانی صبح فردا، چهارشنبه 27 دی‌ماه با حضور مقامات کشوری و استانی و جمعی از خانواده‌های شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار می‌شود.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: یادواره شهدای طلبه و روحانی صبح فردا، چهارشنبه 27 دی‌ماه با حضور مقامات کشوری و استانی و جمعی از خانواده‌های شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که این برنامه در آستانه کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، افزود: کنگره ملی شهدا هر ده سال در یک استان برگزار می‌شود و امسال این ماموریت بر عهده استان‌های سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی است.
فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: کنگره ملی شهدای استان بهمن ماه سال جاری در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود که معرفی شهدای شاخص استان به نسل‌های چهارم و پنچم انقلاب، الگو پذیری از شهداء و عمل به وصیئت نامه شهداء و نیز ادامه دادن راه و اهدافشان از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.
معروفی با اشاره به نقش برجسته طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: در استان سیستان و بلوچستان ۳۴ شهید از قشر روحانی و طلبه در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در نبرد حق علیه باطل جان خود را فدا کرده‌اند.

captcha