ایجاد اشتغال برای 2022 نفر در شهرستان بجنورد
کد خبر: 3682624
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

ایجاد اشتغال برای 2022 نفر در شهرستان بجنورد

گروه اجتماعی: سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بجنورد از ایجاد دو هزار و 22 شغل طی سال جاری در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بجنورد، محمد خوش آینه اظهارکرد: پیش بینی ایجاد اشتغال در سطح شهرستان بجنورد در سال جاری چهار هزار و 949 مورد بوده که از این تعداد دو هزار و 22 شغل در قالب41 درصد ایجاد شده است که امیدواریم تا پایان سال نسبت به تحقق تعهد باقی مانده گام موثر برداریم .

وی ادامه داد: باید همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکمیل تعهد ایجاد اشتغال باقیمانده در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

خوش آیینه با اشاره به صدور194 مجوز مشاغل خانگی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان، عنوان کرد: از این تعداد 163 مورد بصورت مستقل و 31 طرح در قالب پشتیبان می‌باشد که این امر اشتغال 287 نفر را محقق کرده است .

وی با اشاره به بحث توسعه فضای کسب و کار روستایی، یادآورشد: دستور العمل اجرای طرح‌های حمایت و توسعه اشتغال پایدار روستائیان و عشایر ابلاغ شده است.

هادی اعلمی، معاون فرمانداری شهرستان بجنورد نیز در این جلسه اظهارکرد: اجرای طرح اشتغال فراگیر در این شهرستان گام بزرگی در جهت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است .

captcha