کانون خیریه «مهر باران» در جهاددانشگاهی قزوین تأسیس شد
کد خبر: 3683508
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

کانون خیریه «مهر باران» در جهاددانشگاهی قزوین تأسیس شد

گروه اجتماعی: باهدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در میان دانشگاهیان و محرومیت‌زدایی از جامعه کانون خیریه «مهر باران» در قزوین تأسیس شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان قزوین کانون خیریه «مهر باران» افتتاح شد. این کانون به‌منظور مشارکت هر چه بیشتر کارمندان و اساتید دانشگاه‌های استان تأسیس‌شده است تا با توسعه فرهنگ انفاق، نیکوکاری و ایجاد همبستگی‌های اجتماعی در بین دانشگاهیان به محرومین جامعه با اولویت و تأکید بر جامعه دانشگاهی یاری رساند.
در کانون خیریه «مهر باران» تلاش می‌شود ضمن محرومیت‌زدایی اقشار آسیب‌دیده و محروم جامعه براساس پژوهش‌های دقیق علمی، آموزشی و معیشتی به سمت ایجاد اشتغال پایدار در جامعه حرکت و دانشجویان محروم نه به‌صورت مقطعی بلکه به‌صورت کامل شناسایی‌شده و به کار گرفته شوند.
همکاری سایر دستگاه‌ها، مؤسسات، مراکز مرتبط و خیریه‌های مردم‌نهاد می‌تواند زمینه موفقیت بیشتر در رسیدن به اهداف مدنظر در این کانون را در راستای رفع محرومیت‌های دانشجویان موجب خواهد شد. 
دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند جهت عضویت در کانون و مشارکت در امور به دفتر جهاد دانشگاهی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مراجعه کرده و یا با شماره 02833785010 تماس بگیرند.

captcha