آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ
کد خبر: 3683709
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
حجت‌الاسلام محمدی خبر داد:

آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ

گروه فعالیت‌های قرآنی: نام‌نویسی سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم از 7 بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، از آغاز ثبت نام سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم خبر داد.
وی افزود: ثبت‌نام در این دوره از آزمون‌ها از 7 بهمن‌ماه آغاز و تا 27 اسفندماه سال‌جاری ادامه دارد.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: این آزمون از سوی سازمان دارالقرآن الکریم و با همکاری سازمان تبلیغات برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: حفظ 3 جزء، 5 جزء، 10 جز، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم از رشته‌های این آزمون است.
وی گفت: این آزمون در چهار مرحله و به‌صورت کتبی برپا شده و افرادی که حدنصاب نمره را کسب کنند به مرحله دوم این آزمون‌ها راه خواهند یافت.
حجت‌الاسلام محمدی افزود: مرحله دوم این آزمون به‌صورت شفاهی برگزار می‌شود و برگزیدگان این مرحله به مرحله سوم راه یافته و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان راه یافته به مرحله سوم این آزمون‌ها به‌عنوان حافظ ممتاز مدرک دو حفظ معادل کارشناسی ارشد دریافت می‌کنند و در صورت داشتن شرایط لازم به مرحله نهایی راه خواهند یافت و درصورت کسب حدنصاب نمره در این مرحله استاد حفظ قرآن محسوب و مدرک درجه یک حفظ معادل دکتری دریافت خواهند کرد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان افزود: نتایج دوازدهمین دوره این آزمون‌ها 15 دی‌ماه اعلام شد.

آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ

captcha