دانشگاه‌ها به سمت اسلامی شدن حرکت کنند
کد خبر: 3683824
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
رئیس دانشگاه پیام نور همدان تاکید کرد؛

دانشگاه‌ها به سمت اسلامی شدن حرکت کنند

گروه فرهنگی: رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان بر اسلامی شدن دانشگاه‌ها به عنوان هدف بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد.

صفی الله صفایی رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: در انقلاب اسلامی که هم اکنون موفق به زندگی در لوای مقدس آن هستیم از برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان و در یک کلام از خود گذشتگی ملت ایران است.
وی افزود: انقلاب ما در عرصه داخلی و جهانی دستاوردهای عظیمی به همراه داشته که یکی از این دستاوردهای مهم و ارزشمند، گسترش علم و دانش در سطح جامعه و ارتقاء جایگاه علمی ایران در جهان است .
صفایی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌های دهه فجر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: همچنان‌که نقش برجسته دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست امروز نیز باید پیشگام در حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با تأکید بر اسلامی شدن دانشگاه‌ها به عنوان هدف بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، ادامه داد: همدلی و همگرایی مسئولان و مردم، فضای معنوی حاکم در شهر، حضور خیران و نیکوکاران و وجود نیروی انسانی خوب، از جمله ظرفیت‌های این استان برای گام برداشتن در مسیر اسلامی شدن دانشگاه‌ها و تربیت نیروهای متخصص و متعهد است.
وی عنوان کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه ارزشی همواره در حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام ‌های موثری برداشته است و همزمان با دهه فجر برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.
صفایی ابراز کرد: پخش صدای زنگ انقلاب در روز 12 بهمن، شرکت کارکنان و اعضاء هیأت علمی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جلسات کرسی آزاداندیشی با محوریت پیروزی انقلاب توسط هیأت موسسان از جمله برنامه‌های این مجموعه است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان یادآور شد: دیدار از خانواده معزز شهید «رنجبردار»، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب، برگزاری جشن انقلاب ویژه دانشجویان و کارمندان، آذین بندی محوطه دانشگاه با پرچم انقلاب و پخش سرودهای انقلابی از اهم برنامه‌های دانشگاه در این دهه است.

captcha