پیشتازی بسیج جامعه پزشکی در خدمت‌رسانی به محرومان
کد خبر: 3683964
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

پیشتازی بسیج جامعه پزشکی در خدمت‌رسانی به محرومان

کانون خبرنگاران نبأ: جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان با اشاره به اهمیت فوق‌العاده حوزه سلامت به‌عنوان یکی از ارکان اساسی توسعه پایدار هر جامعه، عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی در خدمت‌رسانی به مناطق محروم پیشتاز است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ستوان یکم پاسدار سجاد بهمئی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی در خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان در حوزه مهم سلامت و درمان پیشتاز است.

وی با اشاره به اهمیت فوق‌العاده حوزه سلامت به‌عنوان یکی از ارکان اساسی توسعه پایدار هر جامعه از ارائه چندین خدمت رایگان پزشکی به مناطق محروم در قالب طرح شهید رهنمون خوزستان خبر داد و گفت: طرح شهيد رهنمون كه از آذرماه سال جاری شروع شده است با هدف شناسايی مناطق كم‌برخوردار و ارائه خدمات سلامت است كه با جديت توسط اين سازمان در حال پيگيری است.

جانشين سازمان بسيج جامعه پزشكی خوزستان افزود: جهت اجرای طرح شهيد رهنمون، استان به هفت قطب تقسيم شده است و طبق برنامه‌های زمان‌بندی شده، اعزام اكيپ‌های تخصصی به اين مناطق در حال برنامه‌ريزی است.

بهمئی با اشاره به استقبال و رضایت‌مندی مردم مناطق محروم از طرح‌های بسیج جامعه پزشکی خوزستان، گفت: دورترین مناطق محروم استان خوزستان اولویت اول بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات است.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان با بیان اینکه حاذق‌ترین و متعهدترین پزشکان استان خوزستان عضو بسیج جامعه پزشکی هستند، یادآور شد: اعضای بسیج جامعه پزشکی بدون در نظر گرفتن شرایط مادی و با هدف کسب رضایت الهی و خدمت به مردم با کیفیت‌ترین خدمات درمانی را به هم استانی‌های خود ارائه می‌دهند.

بهمئی در خاتمه از برنامه‌های ویژه سازمان بسیج جامعه پزشکی به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

حسین عبدالعزیزی

captcha