برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی در تهران به اجرای برنامه می‌پردازند
کد خبر: 3683988
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی در تهران به اجرای برنامه می‌پردازند

گروه ادب: در روزهای برگزاری بیستمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی، قصه‌گویان ایرانی و خارجی در نقاط مختلف تهران قصه‌های خود را برای مخاطبان نقل خواهند کرد.

 برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی در تهران به اجرای برنامه می‌پردازند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، هم‌چون سال‌های گذشته قصه‌گویان حاضر در جشنواره‌ قصه‌گویی کانون پرورش فکری در بین کودکان کار و بی‌سرپرست و در سراهای محله و فرهنگ‌سراها حضور خواهند یافت.

بر اساس این گزارش، این اجراها در روزهای ۲ تا ۴ بهمن در مراکزی همچون مدرسه طباطبایی و کودکان شوش، سرای محله باغ آذری، فرهنگ‌سرای ملل، موزه عروسک‌ها، شیرخوارگاه آمنه، حوزه هنری، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی و مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت خواهد گرفت.

به گفته‌ دبیرخانه‌ جشنواره در انتخاب این قصه‌گویان سعی شده است نقل داستان‌های بومی و محلی، ‌ داستان‌های بین‌الملل و داستان‌های رضوی با توجه به نیازهای مخاطبان مورد توجه قرار گیرد.

 ۱۶ قصه‌گو در این برنامه‌ها مشارکت خواهند داشت.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز ۲ بهمن ۱۳۹۶ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کار خود را آغاز می‌کند.

captcha