شرکت 60 نفر کردستانی در طرح دانشجو معلم قرآن در کردستان
کد خبر: 3684118
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳

شرکت 60 نفر کردستانی در طرح دانشجو معلم قرآن در کردستان

گروه فعالیت های قرآنی: معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از شرکت 60 نفر کردستانی در طرح دانشجو معلم قرآن جهاددانشگاهی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان امروز، یکم بهمن ماه در دومین نشست کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی گرانقدر برای بیان دستاوردهای انقلاب است.
وی افزود: در این راستا باید برنامه‌های اجرایی در این ایام بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد، تا این برنامه‌ها به شیوه‌ای مطلوب برگزار شود.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از اجرای طرح دانشجو معلم قرآن در این ایام خبر داد و گفت: تاکنون در این طرح 60 نفر از دانشجویان دانشگاه های مختلف استان ثبت نام کرده اند.
وی یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی جهاددانشگاهی در ایام الله دهه فجر را برگزار نشست هایی با موضوع سبک زندگی اسلامی دانست و بیان کرد: این نشست‌ها در خبرگزاری ایکنای کردستان برگزار می‌شود.
آوج خبرگزاری بین‌المللی قرآن را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی در زمینه فعالیت‌های قرآنی ادارات مختلف دانست و افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر ایکنای کردستان آمادگی خود را برای اطلاع رسانی برنامه‌های قرآنی این ایام اعلام می‌کند.
میترا رسالت، کارشناس قرآن اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در ادامه این نشست اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای شناسایی انقلاب و اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی به دانش آموزان است.
وی با اشاره به اینکه نسل کودک و نوجوانان انقلاب زیاد با انقلاب آشنا نیستند، بیان کرد: در این راستا یکی از دغدغه‌های مسئولان باید شناساندن و معرفی انقلاب به دانش‌آموزان باشد.
کارشناس قرآن اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در پایان یادآور شد: ما باید نسل‌های آینده را با قرآن بیشتر آشنا کنیم چراکه اگر بتوانیم فرزندانمان را از همان اوان کودکی با قرآن آشنا کنیم، دیگر نیازی به برنامه‌ریزی‌های کلان برای آینده آن‌ها نیست.

captcha