معضلات شهر با کلید فرهنگ حل می‌شود
کد خبر: 3684503
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

معضلات شهر با کلید فرهنگ حل می‌شود

گروه اجتماعی: رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد گفت: برخی آسیب‌های اجتماعی با تلاش‌های جدی که باید در حوزه فرهنگ صورت بگیرد کاهش و برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، ونوس عامری، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد 1 بهمن ماه طی نشستی با معاونین و اعضای ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اظهار کرد: شورای شهر یزد خود را فرهنگی و فرهنگ دوست می داند و تمام تلاش خود را خواهد کرد که در این حوزه حمایتهای جدی داشته باشد.
وی با اینکه اتاق فکر و مرجع فعالیت های فرهنگی شهرداری یزد به طور حتم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تصریح کرد: از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد حمایت می کنیم.
به گفته وی برخی آسیب های اجتماعی با تلاش های جدی که باید در حوزه فرهنگ صورت بگیرد کاهش و برطرف می شود.
عامری در ادامه از تعریف ١٢کمیته در شورای شهر یزد خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته حضور افراد باتحربه فرهنگی و اجتماعی و ارائه نظرات مشورتی از آنان است.
وی ادامه داد که این کمیته بزودی کار خود را آغاز خواهد کرد.
سیدخلف حوتی نژاد، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز گفت: بزرگترین امکانات و پتانسیل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است.
حوتی نژاد ضمن ارائه گزارشی به برخی فعالیت های مهم این اداره کل تا پایان سالجاری اشاره کرد.
به گفته وی برگزاری جشنواره کتاب سال یزد، نمایشگاه کتاب، جشنواره فیلم فجر و...از مهمترین برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تا پایان سالجاری است.
یادآور می شود برخی اعضاء نشست به ارائه برخی نظرات و فعالیتهای خود پرداختند.

منبع: ارشاد یزد

captcha