کاهش آسیب‌های اجتماعی با روحیه انقلابی و جهادی
کد خبر: 3684516
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

کاهش آسیب‌های اجتماعی با روحیه انقلابی و جهادی

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: دستور آتش به اختیار مقام معظم رهبری و بالا بردن روحیه انقلابی و جهادی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا، امام جمعه موقت لنده امروز، سوم بهمن‌ماه در همایش معتمدان و بزرگان شهرستان لنده با اشاره به تلاش دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی برای کاهش آهسیب‌های اجتماعی، گفت: موازی‌کاری در حوزه فرهنگی و مذهبی و عدم هماهنگی برای برنامه‌ها مانع از دستیابی به اهداف خواهد بود.
وی افزود: در حوزه‌های مختلف اگر نگاهی داشته باشیم چشم امید مردم به نهادهای انقلابی و روحانیت بیش از سایر نهادها بوده و این وظیفه ما دستگاه‌های انقلابی را دوچندان می‌کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با اشاره به تلاش‌های سپاه پاسداران برای توسعه و پیشرفت کشور، تصریح کرد: یکی از عرصه‌هایی که حضور این نهاد را باید بیش از سایر نهادها شاهد باشیم عرصه کاهش آسیبهای اجتماعی می‌باشد.
حجت‌الاسلام الهی‌نیا ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بارها موضوع آتش به اختیار را مطرح فرمودند؛ امروز فرصت آن رسیده نهادهای انقلابی از جمله سپاه با ترویج روحیه انقلابی و جهادی و با تمسک به این فرمان رهبری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: سپاه همانطور که در عرصه اقتصادی توانسته حضور فعال و چشمگیری داشته باشد می تواند با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مختلف خود در این عرصه مهم و حساس نیز کارآیی خود را نشان دهد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با اشاره به هئیت‌های اندیشه‌ورز بسیج، ابراز کرد: تعامل و همراهی نهادهای فرهنگی و انقلابی امری مهم و حساس بوده که در زمینه‌های مختلف خصوصاً کاهش آسیب‌های اجتماعی و دفاع قانونمند از نظام و ولایت باید تقویت شود.

captcha