اعلام فراخوان آثار برای مسابقه «امنیت در سایه انقلاب اسلامی»
کد خبر: 3685178
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

اعلام فراخوان آثار برای مسابقه «امنیت در سایه انقلاب اسلامی»

گروه جامعه: مسابقه «امنیت در سایه انقلاب اسلامی» به‌ مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و با موضوع نگاهی اجمالی به کشورهای منطقه و ارزش و اهمیت نعمت امنیت در ایران فراخوان آثار داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی راسخون وابسته به سازمان اوقاف، مسابقه امنیت در سایه انقلاب اسلامی را به‌ مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

فراخوان آثار این مسابقه که به منظور نگاهی مقایسه‌ای و با نگاه اجمالی به وضعیت کشورهای منطقه و ارزش و اهمیت نعمت امنیت ایران اسلامی که با لطف الهی، هدایت‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری و جانفشانی نیروهای انقلابی حاصل شده است، برگزار می‌شود.

فراخوان آثار این مسابقه از 20 دی‌ماه، آغاز شده است و تا 20 بهمن‌ماه جاری، نیز ادامه دارد. زمان انتخاب نفرات برتر بخش‌های چهارگانه نیز 25 بهمن‌ماه، است و به سه نفر برتر در هر قالب جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر پنج اثر را در بخش‌های رسانه و امنیت، شهادت و امنیت و نفوذ، نفاق و امنیت در قالب پوستر و اینفوگرافی و تصویرسازی و کاریکاتور ارسال کنند؛ به نفرات اول هر بخش 500 هزار تومان، نفر دوم 300 هزار تومان و به نفر سوم 100 هزار تومان به‌همراه لوح تقدیر به نفرات برتر اهدا می‌شود.

captcha