آغاز مرحله ویرایش اطلاعات آزمون سراسری حفظ قرآن
کد خبر: 3686018
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
از فردا صورت می‌گیرد؛

آغاز مرحله ویرایش اطلاعات آزمون سراسری حفظ قرآن

گروه مسابقات: مرحله ویرایش اطلاعات ثبت شده متقاضیان شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از صبح روز دوشنبه، 9 بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

آغاز مرحله ویرایش اطلاعات در آزمون سراسری حفظ قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با پایان یافتن مرحله ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، در صبح روز هفتم بهمن‌ماه، مرحله ویرایش اطلاعات این آزمون از صبح روز دوشنبه، 9 بهمن‌ماه آغاز می‌‌شود.
تا‌کنون در مورد پایان مهلت ویرایش اطلاعات در این آزمون اعلام نشده اما احتمال دارد تا یک هفته این زمان ادامه داشته باشد. از جمله اطلاعاتی که متقاضیان در این مرحله می‌توانند ویرایش کنند، می‌توان به تمامی اطلاعات به غیر از شماره ملی، شماره تلفن همراه و عکس اشاره کرد.
ویرایش کد ملی و شماره تلفن همراه داوطلب پس از اعلام درخواست مبنی بر گزارش مشکل، اصلاح توسط خود سامانه ظرف ١٢ ساعت صورت می‌پذیرد.
بعد از ویرایش اطلاعات، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم وارد مرحله صدور کارت ورود به جلسه آزمون می‌شود. بر اساس آن چه که در دستورالعمل آزمون آمده است، زمان صدور کارت از روز 15 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.
در این دوره از آزمون بیش از 240 هزار شرکت‌کننده ثبت نام کرده‌اند. این آزمون در چهار بخش و 26 رشته برگزار می‌شود. آزمون کتبی تمامی رشته‌ها در روز ۱۰ اسفندماه، آزمون الکترونیکی درک معنا و تدبر در قرآن روز ۱۲ اسفندماه، آزمون شفاهی حفظ ویژه دانش‌آموزان روزهای ۱۲ تا ۱۷ اسفندماه و آزمون شفاهی رشته حفظ کل قرآن نیز روزهای ۱۲ تا ۱۷ اسفندماه برگزار می‌شود.
گفتنی است، این آزمون در تمامی شهرستان‌هایی که تعداد داوطلبان آن حداقل ۲۰ نفر باشد، برگزار می‌شود. فهرست مکان‌های آزمون همزمان با صدور کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد. در تمامی شهرستان‌ها تنها یک حوزه امتحانی دایر خواهد بود، اما در کلان شهرها به صلاحدید ستاد اجرایی آزمون در استان در نظر گرفتن حداکثر سه حوزه بلامانع است.

captcha