برپایی بیش از 100 محفل تدبر در قرآن در سطح نیروی زمینی ارتش
کد خبر: 3686487
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
همزمان با ایام دهه فجر انجام می‌شود؛

برپایی بیش از 100 محفل تدبر در قرآن در سطح نیروی زمینی ارتش

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با ایام دهه فجر بیش از 100 محفل انس با قرآن با محوریت تدبر در سطح یگان‌ها و شهرک‌های مسکونی نزاجا برپا می‌شود.

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با ایام دهه فجر برنامه‌های متنوع قرآنی در سطح یگان‌ها و شهرک‌های مسکونی نزاجا در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: در نظر داریم طی این ایام بیش از 100 محفل انس با قرآن با محوریت تدبر در قرآن با تلاوت قاریان برجسته و ممتاز این نیرو برگزار شود که نخستین آن از پنج‌شنبه، 12 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.
کشتگر با اشاره به دیگر برنامه‌ها، بیان کرد: برپایی مسابقه حفظ قرآن با محوریت سوره مبارکه فجر و مفاهیم آن، نمایشگاه قرآن و عترت در برخی از یگان‌ها، مسابقه قرائت قرآن به روش ترتیل از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.
مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی از اعزام کاروان قرآنی متشکل از قاریان، حفاظ و پیشکسوتان قرآن این نیرو از اوایل اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور خبر داد.
وی عنوان کرد: همزمان با تجدید میثاق دیگر چهره‌های قرآنی کشور با آرمان‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در آستانه ایام دهه فجر، قرآنیان برتر و مسئولان دارالقرآن‌های نیروی پنجگانه ارتش نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی، ستاد آجا در این مراسم حضور دارند.

captcha