جواد افشار، سریالی امنیتی می‌سازد
کد خبر: 3687622
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

جواد افشار، سریالی امنیتی می‌سازد

گروه هنر: جواد افشار کارگردان تلویزیون قرار است بعد از فراغت از ساخت «آنام» سریال امنیتی «گاندو» را جلوی دوربین برد.

جواد افشار، سریالی امنیتی می‌سازد
 
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، جواد افشار کارگردان پرکار تلویزیون که آخرین روز‌های فیلمبرداری سریال «آنام» را پشت سر می‌گذارد به زودی یک سریال امنیتی می‌سازد؛ این کارگردان که در چند سال گذشته با دو سریال پرطرفدار «برادر» و «کیمیا» توانسته نظرات مسئولان سیما را به سمت خود جذب کند. در کار جدیدش (آنام) داستانی خانوادگی و اجتماعی را مد نظر قرار داده است. در این سریال با فلش‌بک‌هایی که به گذشته زده می‌شود، تاریخ معاصر ایران نیز مد نظر قرار می‌گیرد.

 جواد افشار بعد از فراغت از ساخت «آنام»، تولید یک سریالی امنیتی انقلابی با نام «گاندو» را آغاز خواهد کرد. این مجموعه که جز کار‌های الف. سیما خواهد بود بر اساس مستندات واقعی تولید خواهد شد. این سریال قرار است در چند فصل تولید شود که نگارش فیلمنامه فصل نخست آن در ۳۰ قسمت به پایان رسیده است.
 
تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی را مجتبی امینی برعهده خواهد داشت. آرش قادری نیز نگارش فیلمنامه این کار را بر عهده دارد. فیلمبرداری این کار به احتمال زیاد بعد از پایان تصویربرداری «آنام» آغاز خواهد شد. زمان و شبکه که قرار است مجموعه «گاندو» را پخش کند، هنوز مشخص نیست.
captcha