اعزام تیم کارشناس سلامت روان حوزه بهداشت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
کد خبر: 3688058
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

اعزام تیم کارشناس سلامت روان حوزه بهداشت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

گروه اجتماعی: تیم کارشناس سلامت روان حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حمایت‌های روانی اجتماعی در بلایا یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین خدمات پیشگیرانه سلامت پس از وقوع حوادث است.
گروه سلامت روان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، روز 11 بهمن 1396 در قالب یک تیم شش نفره از کارشناسان سلامت روان باتجربه و توانمند را برای ارائه خدمات سلامت روانی، اجتماعی در بلایا، به مدت دو هفته به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعزام کرد.
این مراسم با بدرقه سید سعید اسکویی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت.
محمدرضا یوسفی، کارشناس مسئول سلامت روان، غزال قربانی راد و مهسا امامیه، کارشناسان سلامت روان از شهرستان قزوین، محمد افشار، کارشناس مسئول سلامت روان از شهرستان بوئین‌زهرا، حافظ عطا پور، کارشناس سلامت روان از شهرستان تاکستان و فاطمه قمری، کارشناس سلامت روان از شهرستان البرز، افراد اعزامی به مناطق زلزله‌زده بودند.
بنا بر این گزارش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، وسایل فنی کمک‌آموزشی موردنیاز برای ارائه خدمات سلامت روان را تهیه و به همراه تیم ارسال کرد.
همچنین مدیران و کارکنان شاغل در ساختمان شماره 2 ستاد دانشگاه به‌محض آگاه شدن از این موضوع، در اقدامی خودجوش و نوع‌دوستانه، کمک‌های نقدی و غیر نقدی قابل‌توجهی را از طریق تیم اعزامی به مناطق زلزله‌زده اهدا کردند.

 

captcha