بالاترین وظیفه ملت ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار است
کد خبر: 3688136
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۷
رضوانی:

بالاترین وظیفه ملت ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه منوجان گفت: اما امروز هیچ معادله‌ای از نظر سیاسی و نظامی در دنیا نیست که بدون اجازه ایران رقم بخورد و امروز بالاترین وظیفه ملت، جوانان و ملت‌های دنیا ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام امین رضوانی، امام جمعه منوجان دیروز شنبه، 14 بهمن در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدارس این شهرستان گفت: عزتی که انقلاب اسلامی به مردم ایران و همه مردم مسلمان داد با عزتی که پیامبر اسلام با نهادینه کردن دین اسلام در جهان کرد قابل مقایسه است.
وی با بیان اینکه مجاهدان با جانفشانی عزت را برای انقلاب اسلامی و مردم ایران آفریدند، بیان کرد: اگر بخواهیم قدر انقلاب را بدانیم و بدانیم که این انقلاب برای ما چه چیزی به ارمغان گذاشته است باید برگردیم به عقب و ببینیم که کجا بوده‌ایم و اکنون کجا هستیم.
حجت‌الاسلام رضوانی افزود: کشور ایران کشوری ذلیل و متکی به آمریکا بود که تمام ارزش‌های ما را می‌بلعیدند و اینکه در کشور ایران با عیاشی و عیش و نوش خود علاوه بر حقوقی که دریافت می‌کردند حقوقی برای عیاشی نیز دریافت می‌کردند این بزرگترین توهین به ملت ما بود.
امام جمعه منوجان تصریح کرد: اما امروز هیچ معادله‌ای از نظر سیاسی و نظامی در دنیا نیست که بدون اجازه ایران رقم بخورد و امروز بالاترین وظیفه ملت، جوانان و ملت‌های دنیا ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار است.
وی با اشاره به اقتدار و استقلال ایران در جهان بیان کرد: امروز نه جنگ‌های نیابتی آمریکا و نه فشارهای جهانی نمی‌توانند به کشور ایران ضربه وارد کنند چراکه آمریکایی‌ها می‌خواستند با فشار بر سازمان‌های جهانی برخی از کشورها را علیه ایران قرار دهند اما نتوانستند که این نشان از قدرت و اقتدار ایران است.
امام جمعه منوجان با بیان اینکه بزرگترین تودهنی به آمریکا و تمام دشمنان ایران حمایت از انقلاب است، اظهارکرد: خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست چراکه در گذشته در شهرستان برای درس خواندن بعد از دوره ابتدایی باید به سایر شهرها مسافرت می‌کردند.

captcha