هزینه‌ی بیش از 3 میلیارد تومان برای ساخت مسکن نیازمندان از ابتدای امسال
کد خبر: 3688332
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
رضایی خبر داد:

هزینه‌ی بیش از 3 میلیارد تومان برای ساخت مسکن نیازمندان از ابتدای امسال

گروه اجتماعی: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سال جاری صرف احداث مسکن نیازمندان این استان شده است .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام، ضیاء رضایی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام، اظهار کرد: این میزان اعتبار صرف ساخت بیش از ۱7۰ واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن این نهاد در همه شهرستان‌های این استان شده که تا پایان امسال به خانواده‌های مددجو واگذار می‌شوند.
وی با بیان اینکه میانگین زیربنای هر یک از این واحدهای مسکونی ۷۰ متر است، افزود: هزینه ساخت این واحدهای مسکونی از محل کمک‌های بلاعوض کمیته امداد تأمین ‌شده است .
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام اضافه کرد: دهه فجر امسال نیز 39 واحد مسکونی به مددجویان استان ایلام واگذار می‌شود که برای ساخت این واحدهای مسکونی در مجموع بیش از 880 میلیون تومان هزینه شده است .
رضایی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی همراه با دیگر امکانات ضروری شامل سرویس بهداشتی و حمام هستند، تصریح کرد: از این ‌پس بر اساس دستورالعمل‌های این نهاد هر واحد مسکونی که برای نیازمندان ساخته شود شامل سرویس بهداشتی و حمام خواهد بود .
وی به دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر اشاره کرد و گفت: اجرای 66 طرح اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای نیازمندان کارجو در نقاط گوناگون استان از مهم‌ترین این برنامه‌ها است .
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام تصریح کرد: تهیه و توزیع ۲۲۰۰ بسته غذایی ویژه کودکان زیر پنج سال، اهدای 225 مورد کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد، اهدای 524 قلم کالای ضروری به مددجویان، سرکشی از 600 خانواده به مناسب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان‌های مختلف استان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد ایلام در دهه فجر است.
captcha