فناوری‌های نوین؛ ابزاری کارآمد برای انتقال ارزش‌های انقلاب
کد خبر: 3688350
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

فناوری‌های نوین؛ ابزاری کارآمد برای انتقال ارزش‌های انقلاب

گروه اجتماعی: استاندار اصفهان گفت: ارزش‌های والای انقلاب را باید با بهر‌گیری از فناوری‌های روز و با ابزار هنر به نسل جوان منتقل کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان صبح امروز یکشنبه 12 بهمن‌ماه در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان که به صورت ویدئو کنفراس با حضور رییس جمهور افتتاح شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی موهبت الهی و به تعبیر امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی فجر نور بود. در واقع نجات یافتن جامعه از ظلمت و پیشرفت آن به سوی نور، مرهون موهبت الهی و هدایت امام (ره)، همت، رشادت، و فداکاری خون هزاران شهید انقلاب اسلامی بود.
استاندار اصفهان بیان کرد: رشد آگاهی، دیانت، اعتقاد، پایمردی، جان‌فشانی، شجاعت ملت بزرگوار ایران حرکت عظیم و ارزشمند انقلاب اسلامی را از مسیرهای سخت و دشوار و توطئه دشمنان پیش برد و امروز در سی‌و‌نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد سربلندی، بزرگی ملت مسلمان ایران در دنیا هستیم و می‌بینیم که جمهوری اسلامی در بیداری ملت‌ها و آشنایی با حقوقشان نقش مهمی دارند.
مهرعلیزاده اظهار کرد: اکنون در سطح عام جامعه و در عرصه مدیریتی؛ وحدت، همدلی و همسویی حفظ شده و کشور با عزت تمام، تحریم‌های دشمن را نقش بر آب کرده و حرکت عظیم انقلاب اسلامی همچنان با صلابت تمام ادامه دارد.
وی افزود: نسل اول، دوم و سوم انقلاب، امروز وظیفه دارند ارزش‌هایی که بر حرکت انقلابیون حاکم بود را پاس بدارند و آنها را به پیش ببرند و این رشادت‌ها را به صورت‌های روز پسند برای نسل جوان و نوجوان بازگو کنند. باید رشادت‌ها و فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس را به هرصورتی که شده در قاالب بزرگداشت شهدا، جانبازان و ایثارگران حفظ کنیم.
وی ادامه داد: امروز وسایل ارتباط جمعی و فناوری‌های نوین در حال افزایش است و ما می‌توانیم از این‌ها به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و با استفاده از آنها و جذب جوانان و نوجوان این اندیشه والا را به آنها انتقال دهیم. شاید تعریف خاطرات دوران جنگ بتواند جوانان را با آن دوران آشنا کند، ولی این به تنهایی کافی نیست، یبکه باید از فناوری‌های امروزه در عرصه هنر و سینما استفاده شود.
استاندار اصفهان در پایان گفت: این موزه در زمینی بالغ بر 22  هزارمتر و در 3 فاز تاسیس خواهد شد و امروز مرحله اول فاز یک آن به وسعت 8 هزارمتر افتتاح می‌شود. فاز دوم در سوم خرداد سال 97 و  فار سوم آن نیز در هفته دفاع مقدس سال آینده افتتاح می‌شود.

captcha